TR-IBE day 2019
– met joris luyendijk –

Op 3 oktober 2019, de dag waarop Native Branding twee jaar bestaat, vindt de eerste TR-IBE day plaats. Een dag vol inspiratie, toffe ondernemers, bijzondere (merk)verhalen en ruimte voor ontmoeting. Dit jaar deelt niemand minder dan Joris Luyendijk, antropoloog (net als ik) en journalist, zijn kijk op de wereld. En ik? Ik lanceer ‘gewoon even’ de 2.0 versie van het Native Branding concept. Het belooft een hele, hele gave dag te worden.

Image

Ben je erbij?


TR-IBE day is hét moment om stil te staan bij wie je bent en wat dat voor jouw merk betekent.

We geven je een antropologische kijk op jouw merk. Omdat we erop rekenen dat dat je inspireert en je vol inzichten weer naar huis te gaat. Het belooft een hele, hele toffe dag te worden.


Een antropologische kijk op jouw merk. Wat is dat eigenlijk?

Joris Luyendijk neemt je tijdens TR-IBE day mee in zijn antropologische zienswijze en ik vertel je alles over wat dit betekent voor je merk. In de afgelopen twee jaar ontdekten tientallen ondernemers dankzij Native Branding wat klopt voor hen, wat hun natuurlijke aantrekkingskracht is én hoe zij dat kunnen vertalen in #eenmerkdatklopt.

Al twee jaar na de start is het tijd voor een 2.0 versie van Native Branding, met meer impact voor nog meer ondernemers. Wat die 2.0 versie is, wordt op TR-IBE day duidelijk.

Ik maak maar wat graag een feestje van deze bijzondere dag. We vieren het exact tweejarige bestaan van Native Branding én de lancering van de nieuwe versie. En als je een feestje viert, dan deel je uit. Dus dat ga ik doen. En ik niet alleen. Samen met elf hele bijzondere ondernemers – partners van deze TR-IBE day en ambassadeurs van #doenwatklopt – zorg ik ervoor dat ook jij kunt ontdekken, begrijpen en doen wat klopt voor jou.


Het verhaal

Op 3 oktober 2019 is het precies twee jaar geleden dat ik het concept Native Branding lanceerde. Heel voorzichtig, met een mail aan een klein groepje mensen. Want oh, wat vond ik het spannend!

Ik kon toen niet vermoeden wat me zou overkomen. Een f(r)antastische, uitdagende en overdonderende periode volgde. Ruim 2500 mensen deden de Native Brand test, 25 ondernemers stapten in het intense Native Brand programma en nog eens 250 mensen maakten kennis met de impact van Native Branding tijdens één van de workshops, #doenwatklopt dagen of 1:1 impactgesprekken. Om verlegen van te worden.

En het houdt niet op. Want achter de schermen werk ik deze zomer – met een topteam – aan een 2.0 versie van Native Branding. Daar wil ik nog niet te veel over vertellen, maar het belooft een mooi najaar te worden. 😉

Daarom heb ik besloten het papieren jubileum dit jaar groots te vieren! Met een inspiratie- en impactvolle bijeenkomst met alleen maar bijzondere mensen die deel (willen) uitmaken van de ‘tribe’ van TR-IBU.

Image

Wie zijn erbij?

Negentig mensen verwelkomen we op TR-IBE day.

– Mensen die mij al heel lang kennen en willen weten wat Native Branding nu precies inhoudt.
– Mensen die de impact van Native Branding zelf hebben ervaren en ambassadeurs zijn van #doenwatklopt en #eenmerkdatklopt.
– Mensen die intensief met TR-IBU samenwerken.
– Mensen die in een (online) gesprek of tijdens een ontmoeting indruk op mij hebben gemaakt. Of andersom.
– En natuurlijk ook mensen die gewoon heel nieuwsgierig zijn naar wat Native Branding is en wat Joris Luyendijk daarover te vertellen heeft. 😉


Het programma


Het programma, in grote lijnen
15.00 uur: inloop met koffie en iets bijzonder lekkers
15.30 uur: het verhaal van Joris
16.45 uur: korte break
17.00 uur: het verhaal van Francien
18.00 uur: napraten met een uitgebreide borrel

Praktische details
Wat: de allereerste TR-IBE day!
Datum en tijd: 3 oktober 2019, van 15.00 tot 19.00 uur
Locatie: De Gelderlandfabriek, Culemborg
Sprekers: Joris Luyendijk en Francien van Eersel (haha, dát staat gaaf!)
Thema: Native Branding, de antropologische kijk op jouw merk


Over Joris Luyendijk

Image

Joris Luyendijk is ’s lands bekendste antropoloog, en alleen al om die reden een persoonlijke held van mij. Als geen ander weet hij, als journalist, spreker en schrijver, zijn publiek mee te nemen in de zienswijze van antropologen: naar jezelf kijken als door de ogen van een vreemde, en juist het gewone zien in dat wat ‘vreemd’ is.

Hoe zou de wereld eruitzien als meer mensen dat konden?

Ik ben dan ook verheugd dat Joris zich de afgelopen jaren heeft verdiept in onze eigen Nederlandse maatschappij, en specifiek in ‘de empathische bubbel’. Zijn bevindingen zijn – zeker voor mensen als jij en ik – confronterend én verhelderend tegelijkertijd. Hij neemt je mee in een verhaal dat je nooit, nooit meer vergeet. Een zienswijze. Een levenswijsheid.

Zijn boek hierover komt dit najaar uit. Hoe onwaarschijnlijk gaaf dat hij dus uitgerekend dan bij ons is!


partners van TR-IBE day

Zonder goede vrienden is het leven minder leuk. Deze bijzondere ondernemers zijn partner van TR-IBE day en ambassadeurs van #doenwatklopt.

Image