Altijd al willen weten wat de aantrekkingskracht van jouw merk nou eigenlijk écht is? De werkelijke verklaring hebben voor je succes? Dit is je kans!

Nieuw in het aanbod van TR-IBU: Native Brand© workhops.
Dé manier om heel eenvoudig een tipje op te lichten van de sluier en te ontdekken wat er allemaal nog meer mogelijk is als je de kracht van jouw merk nog meer benut.

IT’S ALL IN YOU

Het antwoord zit hem – spoiler alert – in jou! In wie je bent, in wat je onbewust doet en impliciet uitstraalt. In de belofte die je mensen geeft. Vaag of ingewikkeld? Helemaal niet! Twaalf psychologie-onderbouwde archetypen, gebaseerd op universele menselijke behoeften, geven je duidelijkheid en focus.

Jouw archetype ontdekken?


doe hier de native brand test

de workshops

Exclusief voor ondernemers die onze Native Brand test deden, ontwikkelden we een serie impactvolle workshops. In elke workshop staat één archetype centraal*.

Je leert naar jezelf en je merk kijken door de bril van je archetype. Je ontdekt wie jouw ideale klanten – of medewerkers – zijn en wat zij zo aantrekkelijk aan jou vinden. We inspireren je met voorbeelden van grote en kleine merken.

Ook nemen we je mee in de vele aspecten van branding. Wat betekent jouw archetype bijvoorbeeld voor je manier van werken, voor de taal die je spreekt, je vormgeving, je productontwikkeling en de relatie die je hebt met je klanten?

download de brochure van onze native brand workshops

* let op

Jouw uitgebreide testresultaten bepalen bij welke workshop je aanwezig kunt zijn. Neem contact met ons op als je meer wilt weten over jouw test: info@tr-ibu.nl.


Agenda Native Brand© workshops


    Let op: we houden de workshops kleinschalig.

    claim je plek door je direct aan te melden

    Kwam de buurjongen als dominant archetype uit jouw Native Brand test? In deze workshop ontdek jij wat dat betekent voor jouw merk. Voor jou als buurjongen staan verbinding, echtheid en gelijkwaardigheid centraal in je leven en werk. Dat heeft een natuurlijke aantrekkingskracht op jouw ideale klanten. Hoe creëer je een merk dat klopt?

    Het aantal plaatsen is beperkt. Meld je direct aan voor deze workshop.

    Kwam de magiër als dominant archetype uit jouw Native Brand test? In deze workshop ontdek jij wat dat betekent voor jouw merk. Voor jou als magiër staan intuïtie, impact en dromen waarmaken centraal in je leven en werk. Dat heeft een natuurlijke aantrekkingskracht op jouw ideale klanten. Hoe creëer je een merk dat klopt?

    Het aantal plaatsen is beperkt. Meld je direct aan voor deze workshop.

    Kwam de ontdekkingsreiziger als dominant archetype uit jouw Native Brand test? In deze workshop ontdek jij wat dat betekent voor jouw merk. Voor jou als ontdekkingsreiziger staan nieuwe perspectieven, jezelf zijn en avontuur centraal in je leven en werk. Dat heeft een natuurlijke aantrekkingskracht op jouw ideale klanten. Hoe creëer je een merk dat klopt?

    Het aantal plaatsen is beperkt. Meld je direct aan voor deze workshop.

    Kwam de zorgzame als dominant archetype uit jouw Native Brand test? In deze workshop ontdek jij wat dat betekent voor jouw merk. Voor jou als zorgzame staat zorg voor anderen centraal in je leven en werk. Dat heeft een natuurlijke aantrekkingskracht op jouw ideale klanten. Hoe creëer je een merk dat klopt?

    Het aantal plaatsen is beperkt. Meld je direct aan voor deze workshop.

    Kwam de minnaar als dominant archetype uit jouw Native Brand test? In deze workshop ontdek jij wat dat betekent voor jouw merk. Voor jou als minnaar staan intieme connecties en verleiding centraal in je leven en werk. Dat heeft een natuurlijke aantrekkingskracht op jouw ideale klanten. Hoe creëer je een merk dat klopt?

    Het aantal plaatsen is beperkt. Meld je direct aan voor deze workshop.

    Ook dit najaar vinden Native Brand workshops plaats:

    6 september 2019: be brave about you(r brand), voor helden
    20 september 2019: the wisdom of you(r brand), voor wijsgeren
    4 oktober 2019: understand why we trust you(r brand), voor buurjongens.
    18 oktober 2019: unleash the magic in you(r brand), voor magiërs
    1 november 2019: archetype nader te bepalen
    15 november 2019: archetype nader te bepalen
    29 november 2019: archetype nader te bepalen

    Het aantal plaatsen is beperkt. Meld je alvast aan voor een van deze workshops.


    “It’s very hard to have ideas. It’s very hard to put yourself out there, it’s very hard to be vulnerable. But the people who do that are the dreamers, the thinkers and the creators. They are the magic people of the world.”

    Brené Brown


    voor wie?

    Deelnemen aan een Native Brand© workshop is voor álle ondernemers een kans uit duizenden. Het is de meest laagdrempelige manier om te ervaren hoe je meer impact kunt maken als merk. Speciaal voor ondernemers die de psychologie van aantrekkingskracht willen begrijpen en dat, nu of later, willen vertalen in een authentiek en sterk merk.

    Kies je voor de Native Brand© workshop, dan krijg je:

    • een unieke kans

      om door de ogen van een ander naar jezelf te kijken

    • inzicht

      in de psychologie van jouw aantrekkingskracht

    • uitgebreide kennis

      over jouw archetype

    • bakken vol inspiratie

      van grote en kleine merken met hetzelfde archetype

    • een tipje van de sluier

      over hoe Native Branding werkt

    • praktische tips

      over hoe je dit alles authentiek vertaalt in jouw merk

    • next steps

      op weg naar een Native Brand


    praktisch

    Locatie: Utrecht
    Tijd: van 9.00 tot 13.00 uur (zonder lunch)
    Kosten: 395 euro

    Genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aanmelding is definitief na ontvangst van je betaling.