In dertien weken naar de kern van wat jou en jouw merk succesvol maakt.

Met TRIBU’s intensieve Native Brand© programma ontdek je wat jou uniek en onweerstaanbaar maakt voor jouw ideale klanten en medewerkers. TR-IBU neemt je mee op reis naar precies daar waar jouw sweet spot zit. En we vertalen dit alles in een strategie voor een merk dat klopt voor jouw Native Brand.

identiteit

Je staat er niet elke dag bij stil. Dat wie jij bent, bepaalt wat voor type business je runt. En vooral ook: waarom klanten en medewerkers voor jou kiezen.

Als ondernemer maak je veel keuzes bewust. Maar wist je ook dat je succes juist wordt verklaard en bepaald door wat je onbewust doet en impliciet uitstraalt?

bewust en expliciet

De sweet spot voor jouw merk zit in wat zó normaal voor je is, dat je het niet opmerkt.

In het Native Brand© programma duiken we die blinde vlek in. Het zorgt ervoor dat je je bewust wordt van wat je onbewust al doet, en geeft je de mogelijkheid om expliciet te maken wat er impliciet al is.

Wat maakt jou anders dan anderen? Welk wereldbeeld, welke drijfveren, verlangens en vermogens kenmerken jou? Wat vinden mensen daar aantrekkelijk aan? Je daar BEWUST van zijn, betekent dat je het kunt gebruiken, ervoor kunt KIEZEN om vanuit die eigen kracht een sterk merk te creëren.

Dat is wat het Native Brand© programma je geeft.
Awareness & choice.


Alle écht succesvolle ondernemers kennen zichzelf en hun klanten. Zij betoveren ze met hun charme. Ze maken het mogelijk om een beetje (of heel veel) van ze te houden. Ze zijn menselijk, persoonlijk, echt. Ze vertellen hun eigen verhaal en bouwen een authentiek, congruent en sterk merk.

Twaalf psychologie-onderbouwde archetypen spelen daarbij een grote rol. Het model van de twaalf archetypen verdeelt de mensheid verdeelt naar hoe mensen naar de wereld kijken en wat hun drijfveren zijn. De rebel, de buurjongen, de minnaar en de onschuldige, bijvoorbeeld. Ze worden gebruikt in films en verhalen. Want: ze zijn ongelofelijk herkenbaar!

Sterke merken omarmen hun archetype en verrijken het met persoonlijke verhalen die hun merk one-of-a-kind maken. Dat is precies wat we doen in het op jouw brand archetype toegespitste Native Brand© programma. We verdiepen ons volledig in jouw archetype en jouw verhaal.

Ontdek je volledige potentie door net zo te leren kijken, denken, doen en communiceren als succesvolle merken. In dertien weken helpt TR-IBU je jouw merk vloeiend te spreken, ademen en leven. Na dertien weken ontvang je jouw persoonlijke, op maat gemaakte Native Brand© strategie.

ontdek nu jouw archetype

Opbouw van het programma

Het Native Brand© programma is een intensief één op één programma van dertien weken, waarin we alle aspecten van jouw merk in lijn brengen. Het programma is als volgt opgebouwd:

Deel 1: identiteit

In deel 1 leer je jouw archetype kennen. We gaan in op waarden, overtuigingen en kwaliteiten, maar ook op bekende valkuilen die passen bij jouw archetype en subtype. We bekijken mythische figuren, beroemdheden en grote merken met wie jij jouw archetype deelt. Deze voorbeelden inspireren je en helpen je om jouw merk beter te begrijpen en aan te voelen.

Week 1: introductie in je archetype en het gevoel dat je mensen geeft
Week 2: subtype en niveau van je archetype
Week 3: wereldbeeld, waarden, overtuigingen en kwaliteiten
Week 4: schurken, valkuilen en allergiën
Week 5: inspiratie van bekende mensen en merken

Het resultaat: je weet welk gevoel jouw archetype geeft aan mensen, en wat ervoor zorgt dat ze keer op keer bij je terugkomen.

Deel 2: verhaal

In deel 2 gaan we ‘native’, de diepte in. We ontdekken de bijzonderheden van jouw unieke, persoonlijke verhaal en hoe deze matcht met jouw archetype én met je ideale klanten en medewerkers. We gaan in op de belevingswereld van de mensen voor wie je het liefste werkt, onderzoeken verhaallijnen, de juiste toon en content die je met ze kunt delen om je merk authentiek, congruent en sterk neer te zetten.

Week 6: ideale klanten en maatschappelijke trends
Week 7: tone of voice en woordgebruik
Week 8: storytelling en verhalen
Week 9: content

Je ontdekt dat wie jij bent jou uniek maakt. Wat onbewust en impliciet is, maken we bewust en expliciet.

Deel 3: beeld

In deel 3 gaan we op ontdekkingsreis naar de visuele wereld van jouw archetype. TR-IBU laat je zien hoe je ook visueel onweerstaanbaar bent. Wij verzamelden een eindeloze reeks aan huisstijlen, foto’s en video’s, kleurenschema’s, lettertypes die passen bij jouw archetype. Jij gaat op zoek naar beelden die voor jou aantrekkelijk zijn, en TR-IBU laat je zien waarom dat klopt.

Week 10: design, beeldtaal en fotografie

Je leert om vanuit beelden te denken en ontdekt welk type beelden ervoor zorgt dat jouw merk opvalt.

Deel 4: brand & business

In deel 4 laat TR-IBU je zien dat eigenlijk alle keuzes die je maakt en besluiten die je neemt, beïnvloed worden door je Native Brand© strategie. Want een Native Brand© zijn gaat over zoveel meer dan een logo en een website. We zetten lijnen uit voor marketing, personeel en productaanbod. We zorgen dat je niet meer anders kunt dan een merk neerzetten dat jou past als een jas én je klanten in vuur en vlam zet.

Week 11: marketing
Week 12: business decisions
Week 13: jouw Native Brand© strategie

Je begrijpt hoe je jouw merk in lijn brengt met wie je bent. Hoe je een merk creëert dat klopt.


ALS NATIVE BRAND©

Val je op, door je sterke en authentieke merk

Ken je je eigen aantrekkingskracht en weet je wat #doenwatklopt is voor jou

Trek je zonder moeite jouw ideale klanten en medewerkers aan

Heb je geen klanten meer, maar loyale fans en ambassadeurs

Neem je sneller en makkelijker de juiste besluiten

Ben je succesvoller, wat succes dan ook is voor jou

De juiste toon vinden, is niet makkelijk. Je erbij laten helpen, vaak kostbaar. Weten wie je bent en vanuit daar je merk laden, scheelt je veel tijd en geld.

WAT KLANTEN ZEGGEN OVER HET NATIVE BRAND PROGRAMMA

Francien raakt met Native Branding de essentie van je merk. Vanuit die essentie ontwikkelt ze met jou een brand strategie die uniek en krachtig is. Je merk staat als een huis. Als je daarvoor kiest, krijg je iets onbetaalbaars terug. Suzanne Pepping, Hartgroeien

Working with TR-IBU gave me so much insight and clarity in the hidden dimensions and attraction of the Arnon Barnes brand. I brought me to the core of why I run this business. Having this brand clarity convinces me to do what I know needs to be done: to choose relentlessly for congruency in my brand and scale up my business like never, ever before. Arnon Barnes, Barnes international

Werken met TR-IBU is een feestje; professioneel, vertrouwd én uitdagend. Francien is een doortastende vakvrouw die het beste in jou en jouw ondernemerschap naar boven haalt. Dit weet zij te vertalen in een duidelijk lijn voor de toekomst, een branding strategy waar je verder mee komt.
Hildy, Helemaal Hildy

Francien has the uncanny capability to ask the right questions, triggering entrepreneurs to self reflect on a much deeper level than any ‘branding professional’ I’ve met before her. She approaches entrepreneurs and people with an open mindedness that creates a safe and respectful environment to confront your deepest desires and fears and she effortlessly assists in molding this into a recognizable brand that reflects you and stands out from the crowd.
Judith van Heumen, Worldwide Success Partners

Francien leerde me de weg terug naar mezelf vinden. Ik leerde mijzelf als ontdekkingsreiziger aanvaarden. Ik zie nu de kracht van wie ik ben, en weet hoe ik mijn identiteit op een natuurlijke manier professioneel naar buiten breng. De sessies waren heel intens en diepgaand. Ik genoot ervan van de vele eye-opener momenten. Iedere ondernemer die echt vanuit zijn of haar natuur wil werken zou Francien moeten aanspreken.
Caroline, DeVijfklaver

(on)betaalbaar

TR-IBU’s Native Brand© programma is hét programma voor ondernemers die weten dat hun impact grootser kan zijn als ze gaan #doenwatklopt. Het is een intensief en life changing programma, de resultaten zijn groots en onbetaalbaar.

TR-IBU combineert een ready-made programma met de voordelen van een één-op-één insteek. Dat betekent dat wij onuitputtelijk veel voorwerk deden en jij de voor jou geselecteerde diepte-informatie in exclusieve video’s ontvangt. Terwijl we ook met persoonlijke opdrachten én een wekelijks live gesprek werken aan een op maat gemaakte Native Brand© strategie.

jij krijgt

Dertien weken lang onbeperkt toegang tot een onuitputtelijke bron van informatie over jouw archetype

Wekelijks een gepersonaliseerde achtergrondvideo die je kunt kijken wanneer en waar je wilt

Een enorme database aan voorbeelden, woorden en beelden die passen bij jouw archetype

Uitdagende opdrachten in een stap-voor-stap werkboek om jouw brand native te maken

Een wekelijkse (online) meeting

Dertien weken lang onze volledige aandacht op jouw merk

Automatisch lidmaatschap van een TR-IBE van Native Brands met inspirerende events

En na dertien weken jouw Native Brand© strategie..

TR-IBU werkt met ondernemers die geloven in de kracht van Native Branding.

Neem contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Dan ontdekken we of er een match is, vertellen we je alles wat je wilt weten over het programma en wanneer er ruimte is om in te stappen.