Altijd al willen weten wat de aantrekkingskracht van jouw merk nou eigenlijk écht is? De werkelijke verklaring hebben voor je succes? Dat kan!

TR-IBU biedt je met Native Branding© de manier om een merk te creëren vanuit wie je bent. Écht, authentiek, sterk.

Dit is hoe het werkt.

1. doe de native brand test

Twaalf psychologie-onderbouwde archetypen, van rebel tot onschuldige, van heerser tot held. Eén gratis online test om te ontdekken welke het beste bij je past.

Het maakt AL het verschil voor je merk als jij vooral een rebel bent of juist de buurjongen (of -meisje). Of een minnaar, een magiër, of misschien wel een onschuldige.

In tien minuten ontdek je gratis welk archetype bij jou past met onze Native Brand test.

doe de test hier

2. Onderzoek en ontdek

Je uitgebreide testresultaten zijn belangrijk. Want die geven een volledig beeld van jouw profiel. In een vrijblijvend Native Brand impactgesprek spreken we ze graag met je door. We delen jouw primaire archetypes en verkennen samen wat klopt bij jou.

Klik hier als je je uitgebreide testresulaten wilt weten.

Op onze website vind je uitgebreide informatie over alle twaalf archetypen. Herken jij je in wat je leest?



3. verdiep je in jezelf en je merk

Jouw brand is pas native als je écht de diepte in gaat. Je weet nu WAT je archetype is, maar wat betekent dat voor je merk?

Wij helpen je dat ontdekken. Dat kan op verschillende manieren:

Native Brand© workshops
(groep, dagdeel, één archetype)

Native Brand© clarity day
(een op een, hele dag)

Native Brand© programma
(een op een, dertien weken)

4. creëer je merk

Branding is way more dan design, en zelfs veel meer dan communicatie. Je merkt wordt bepaald door alle keuzes die je maakt. Bij TR-IBU onderscheiden we zes issues. Native Branding betekent dat je jouw keuzes baseert op de Native voorkeuren van jouw archetypen. Elk archetype maakt zijn eigen kenmerkende keuzes.

Identiteit
Dit issue gaat over: differentiatie en positionering, corporate story, huisvesting, naam en pay-off en visuele identiteit (logo en huisstijl).

Marketingcommunicatie
Dit issue gaat over: promotie en zichtbaarheid, content, website, lead generation en sales.

Cultuur
Dit issue gaat over: bedoeling, werkwijze, medewerkers en organisatiecultuur en leiderschap.

Klanten
Dit issue gaat over: de ideale klant, maatschappelijke trends, klantcontact en relatiemanagement, customer journey en klantbeleving, customer engagement.

Organisatie
Dit issue gaat over: wijze van organiseren, sturing en besluitvorming, samenwerking en partnerships, juridische zaken, strategie en beleid.

Producten
Dit issue gaat over : producten en diensten en productontwikkeling.

Ga jij aan de slag met je merk? En wil je hierbij geholpen worden door de uitgebreide kennis en ervaring van TR-IBU met het creëren?