welkom bij de

waar inzicht in je natuurlijke aantrekkingskracht leidt tot een merk dat klopt

Welkom bij de Native Brand academy van TR-IBU

Bij TR-IBU geloven we niet in one best way merkstrategieën. Iedere ondernemer is uniek en op zijn (of haar) eigen manier aantrekkelijk. Als dát het uitgangspunt is van je merk, gebeuren er wonderen! Maar zeg eens eerlijk: hoe goed weet jij wat jou aantrekkelijk maakt?

Om je te helpen, ontwikkelden wij de Native Brand test, waaruit jouw archetypisch profiel blijkt. Deze test laat zien hoe je in het leven staat en hoe je de dingen ‘van nature’ het liefst doet: het geheim van jouw aantrekkingskracht.

– Laat het maar even tot je doordringen. –

Je hoeft je dus NIET anders voor te doen dan je bent om alles uit jezelf en je merk te halen. Niet stoerder, brutaler en grootser, niet kleiner of meer bescheiden. Je anders voor doen dan je bent, werkt niet.

Wat WEL werkt, is meer van jezelf in je merk laten zien. Niet de dingen doen omdat ze horen, maar omdat ze bij jou horen. Wij nodigen je uit om dichter bij jezelf komen, om te gaan staan voor wie je bent en voor wat je in de wereld te brengen hebt. Dat doen, geeft jou magische aantrekkingskracht. Met als gevolg: je bent zichtbaarder, maakt een grotere impact, wordt beter gewaardeerd en krijgt meer erkenning. Een beter resultaat dus. En dat ook nog eens met minder moeite, omdat je doet wat klopt!

Er is maar één probleem. Wat zó vanzelfsprekend is voor jou, is eigenlijk altijd onbewust en impliciet. Je blinde vlek.

het antwoord

Daarom is er de Native Brand academy: de plek waar jij jouw natuurlijke aantrekkingskracht ontdekt. Het Native Brand programma – the flagship van de academy –  geeft je in twaalf weken niet alleen inzicht in het geheim van jouw aantrekkingskracht, maar ook een strategie en handvatten voor #eenmerkdatklopt.

In de Native Brand academy werk je waar, wanneer en hoe je maar wilt aan jouw unieke, sterke en authentieke merk. Drie maanden intensief één op één met Francien, of op eigen tempo door middel van zelfstudie.

Jij bepaalt.

Ik wil #eenmerkdatklopt!

Image

Jouw mentor

Native Branding is een ontdekkingsreis in jezelf en je merk. Maar je reist niet alleen.

Francien van Eersel is founder en owner van TR-IBU, en jouw mentor in de Native Brand academy. Francien bracht ruim tien jaar ervaring met strategisch advies aan commerciële, maatschappelijke en publieke merken samen in één impactvol concept: Native Branding. Haar antropologische achtergrond, ervaring in het communicatievak, duizenden uren onderzoek, conceptuele brein, talent om de juiste vragen te stellen en tomeloze nieuwsgierigheid naar mensen zoals jij maakt haar tot de ideale reisgenoot in het Native Brand programma.

En oh ja, ze is gek op pizza. First stop: Italië?

Image

Tientallen ondernemers gingen jou voor. Zij weten wat het is om te werken vanuit #eenmerkdatklopt.

Dit is wat zij zeggen.

  • Placeholder
  • Placeholder
  • Placeholder

de opbouw van het programma


Je kunt op twee manieren deelnemen aan het Native Brand programma: drie maanden intensief één op één met Francien, of op eigen tempo door middel van zelfstudie*.

*bij de veelgestelde vragen lees je alle ins en outs over de twee manieren om deel te nemen

Hoewel de intensiteit, mate van begeleiding en impact van de beide programma’s verschillend zijn, is de opbouw en inhoud hetzelfde.

DEEL 1: IDENTITEIT

In deel 1 leer je naar jezelf kijken door de bril van jouw archetype. We gaan in op waarden, overtuigingen en kwaliteiten, maar ook op bekende valkuilen die passen bij jouw archetype en subtype. We bekijken mythische figuren, beroemdheden en grote merken met wie jij jouw archetype deelt. Deze voorbeelden inspireren je en helpen je om jouw merk beter te begrijpen en aan te voelen.

Week 1: introductie in je archetype en het gevoel dat je mensen geeft
Week 2: subtype en niveau van je archetype
Week 3: wereldbeeld, waarden, overtuigingen en kwaliteiten
Week 4: schurken, valkuilen en allergieën
Week 5: inspiratie van bekende mensen en merken

Het resultaat:
je weet welk gevoel jouw archetype geeft aan mensen, en wat ervoor zorgt dat ze keer op keer bij je terugkomen.

Image
DEEL 2: VERHAAL

In deel 2 gaan we verder ‘native’, de diepte in. We ontdekken de bijzonderheden van jouw unieke, persoonlijke verhaal en hoe deze matcht met jouw archetype én met je ideale klanten en medewerkers. We gaan in op de belevingswereld van de mensen voor wie je het liefste werkt, onderzoeken verhaallijnen, de juiste toon en content die je met ze kunt delen om je merk authentiek, congruent en sterk neer te zetten.

Week 6: ideale klanten en maatschappelijke trends
Week 7: tone of voice en woordgebruik
Week 8: storytelling en verhalen
Week 9: content

Het resultaat:
je ontdekt dat wie jij bent jou uniek maakt. Wat onbewust en impliciet is, maken we bewust en expliciet. We vinden de woorden die bij jou(w merk) horen.

Image
DEEL 3: beeld

In deel 3 gaan we op ontdekkingsreis naar de visuele wereld van jouw archetype en jouw merk. TR-IBU laat je zien hoe je ook visueel onweerstaanbaar bent. Wij verzamelden een eindeloze reeks aan huisstijlen, foto’s en video’s, kleurenschema’s en lettertypes die passen bij jouw archetype. Jij gaat op zoek naar beelden die voor jou aantrekkelijk zijn, en TR-IBU laat je zien waarom dat klopt.

Week 10: design (vormen, kleuren en typografie) en beeldtaal (fotografie)

Het resultaat:
je leert om vanuit beelden te denken en spreken. Je ontdekt welk type beelden ervoor zorgt dat jouw merk opvalt op een manier die klopt.

Image
DEEL 4: brand and business

In deel 4 laten we je zien dat eigenlijk alle keuzes die je maakt en besluiten die je neemt, van invloed zijn op je merk. En dat congruent zijn (en dat wil je!) veel verder gaat dan je juiste dingen zeggen en de juiste beelden gebruiken. Want een Native Brand© zijn, gaat over alles wat je doet. We zetten lijnen uit voor marketing, personeelsbeleid, customer relations en productaanbod. We zorgen dat je niet meer anders kunt dan een merk neerzetten dat jou past als een jas én je klanten in vuur en vlam zet.

Week 11: marketing
Week 12: business decisions

Het resultaat:
je begrijpt hoe je jouw merk in lijn brengt met wie je bent. Hoe je een merk creëert dat klopt.

Dit wil ik ook

veelgestelde vragen




En nu jij?


Klaar voor een shortcut naar #eenmerkdatklopt?

Yes, kom maar op!

WAT andere KLANTEN ZEGGEN OVER HET NATIVE BRAND PROGRAMMA




TR-IBU raakt met Native Branding de essentie van je merk. Vanuit die essentie ontwikkelt Francien met jou een brand strategie die uniek en krachtig is. Je merk staat als een huis. Als je daarvoor kiest, krijg je iets onbetaalbaars terug.
Suzanne Pepping, Hartgroeien

Francien has the uncanny capability to ask the right questions, triggering entrepreneurs to self reflect on a much deeper level than any ‘branding professional’ I’ve met before her. She approaches entrepreneurs and people with an open mindedness that creates a safe and respectful environment to confront your deepest desires and fears and she effortlessly assists in molding this into a recognizable brand that reflects you and stands out from the crowd.
Judith van Heumen, Worldwide Success Partners

TR-IBU leerde me de weg terug naar mezelf vinden. Ik leerde mijzelf als ontdekkingsreiziger aanvaarden. Ik zie nu de kracht van wie ik ben, en weet hoe ik mijn identiteit op een natuurlijke manier professioneel naar buiten breng. De sessies waren heel intens en diepgaand. Ik genoot ervan van de vele eye-opener momenten. Iedere ondernemer die echt vanuit zijn of haar natuur wil werken zou moeten deelnemen aan het Native Brand programma.
Caroline Geirnaert, DeVijfklaver