What would you do for love minnaar Dior

What would you do for love?

Vertel eens, wat is het meest romantische, gekke of wildste wat jij ooit voor liefde hebt gedaan? Of gelaten, natuurlijk. Dior laat met haar postergirl Natalie Portman in deze commercial zien dat niets te gek is voor de liefde van je leven.

Een commercial die al jaren haar eigen muziek heeft (Chandelier van Sia) en met de prachtige Natalie een al al romantiek uitstraalt. Die kleuren, die kleding, haar bewegingen. Roze tinten, hartjes en de sfeer van een romantische film waarin ze natuurlijk ‘happily ever after’ zullen leven. Maar ook haar krachtige kant komt naar voren. Als de man in haar leven haar vertelt dat hij van haar houdt, reageert zij zelfverzekerd: “Prove it!”

Hiermee laat Dior zien dat de geur Miss Dior staat voor liefde, elegantie, maar ook een klein beetje rebelsheid. Een geur waarmee je je als vrouw aantrekkelijk voor anderen kunt voelen. Typisch voor het minnaar archetype dat zo dominant is in het merk. Want voor de minnaar draait alles in het leven om liefde.

Hecht jouw ideale klant waarde aan écht contact met de mensen om hem heen? Dan zou het zomaar kunnen dat de minnaar ook jouw dominante archetype is! Heb jij onze gratis Native Brand test al gedaan?

Ontdek hoe zou het zijn om je eigen aantrekkingskracht te ontdekken. Jouw blinde vlek zichtbaar te maken, en te omarmen als sleutel voor succes. Alles is mogelijk als je #doetwatklopt.

#tribu #brandarchetypes

#nativebranding #archetypes 

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf 

#culture #ode #inspiratie 

#brandingidentity #brandinginspiration 

#merkstrategie #positionering 

#zichtbaarheid #merkidentiteit 

#sterkmerk #eenmerkdatklopt 

#dior #missdior #minnaar #romantiek

Share this Post