You were looking for me

MAAND VAN DE MINNAAR | deel 2 | TR-IBU.NL

Volop verleiding en een vleugje sexy. Dat is hoe minnaarmerk pur sang Alfa Romeo zijn nieuwste auto op de markt brengt. In deze commercial laat Alfa Romeo (what’s in a name, oh Romeo) zien dat het merk als geen ander begrijpt wat minnaarklanten aantrekt. En dat zit hem niet alleen in de ronde vormen van de auto, de krachtige motor en de sensueelrode kleur die al je zintuigen op scherp zetten. 

Luister maar eens goed naar de tekst. En bedenk dan even hoe kleine jongetjes – en meisjes – al kunnen dromen van de gave auto waar ze later in zullen rijden. De liefde van de man… Zoals hij kan pronken met een mooie vrouw, zich de koning te rijk kan voelen met haar aan zijn zijde, zo kan hij dat ook met zijn Stelvio. Dat gaat verder dan status, verder dan design. “I am,” zo fluistert Stelvio “what you live for.” En hij weet dat hij voor de bijl gaat. 

Alpha Romeo begrijpt wat klanten van TR-IBU ook al lang weten: als je je merk creëert vanuit één of twee archetypen én zorgt voor alignment in alles wat je denkt, doet en communiceert, is je aantrekkingskracht magnetisch. Maar let op: dat moeten die archetypen wel kloppen. Wil jij weten hoe je dat doet? Het begint met onze Native Brand test: www.tr-ibu.nl/native_brand_test/ en inzicht in je uitgebreide testresultaten*. Scoor jij hoog op de minnaar? Wat een geluk! Deze maand sta jij in de spotlights bij TR-IBU. 

* neem hier contact met ons op voor jouw uitgebreide testresultaten

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt #minnaar #passion #stelvio #alpharomeo

#demaandvan #ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post