Lead the way Rolls Royce

Lead the way

Verdien jij het allerbeste? Omdat je er hard voor werkt, de juiste keuzes maakt, regie over je eigen leven neemt en succesvol bent? En wil je dit aan de wereld laten zien? Dan zullen luxueuze merken jou aantrekken. Merken zoals Rolls Royce.

The world needs icons, to lead the way” 

Een uitspraak die de heerser op het lijf geschreven is. Rolls Royce weet wat zijn klanten zoeken. One of a kind, een uniek exemplaar, waarmee ze hun succes en goede smaak kunnen demonstreren. Eerlijk is eerlijk, Rolls Royce is de heerser onder de heersers. 

En dat zonder actief op televisie te adverteren. Logisch ook, want dat is niet waar hun klanten zich bevinden. Die bezoeken exclusieve evenementen, lezen alleen de beste vaktijdschriften. Zij laten zich niet vangen door promotie die gericht is op de massa. Het is deze keus voor exclusiviteit die heersermerken kenmerkt. De zelfverzekerdheid waarmee ze hun boodschap overbrengen, geeft hun klanten een gevoel van controle. Ze weten dat ze bij Rolls Royce op de juiste plek zijn.

De heerser wil niets liever dan zijn klanten succes laten uitstralen. Zijn verfijnde smaak straalt exclusiviteit uit. Met zijn merk aan je zijde ben je onderdeel van iets unieks, een besloten gezelschap. Je voelt je speciaal.

Geeft jouw merk mensen het gevoel onderdeel te zijn van een exclusieve groep? Zorg jij dat mensen gezien worden en status uitstralen? Dan is het waarschijnlijk dat je een heerser bent. Maar iedere heerser is uniek en vertelt zijn eigen verhaal. Ontdek HOE je vanuit jouw unieke verhaal een Native Brand creërt: https://www.tr-ibu.nl/native_brand_hoe_word_je/ 

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt #rollsroyce #exclusief #status #luxe

#demaandvan #ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post