Het gezicht van de heerser

MAAND VAN DE HEERSER | deel 1 | TR-IBU.NL

Ieder merk heeft karakter nodig. Is dit die van jou? Januari is bij TR-IBU de maand van: de heerser. 

Vertel eens… Ben jij een geboren leider? Neem jij altijd en overal je verantwoordelijkheid en creëer jij regels die leiden tot succes? Heb je graag het overzicht en merk je dat mensen (al dan niet heimelijk) naar je opkijken? Dan is de kans groot dat jij een heerser bent. Wat een geluk! Met jou als voorbeeld voelen jouw klanten zich invloedrijk en onder controle. Je biedt stabiliteit, doet grote beloften en geeft status. Want met jou gezien worden is een bewijs van goede smaak. Herken je je hierin? Je ziet misschien zelf niet hoe waardevol dat allemaal is! Hoe fijn het is om je te omringen met mensen zoals jij. Hoe groot (en logisch!) het ontzag is dat klanten voor jou hebben. Je leest er alles over op https://www.tr-ibu.nl/archetype/heerser/. Benieuwd of de heerser het karakter van jouw merk is? Doe onze gratis Native Brand test op: https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/

Natuurlijk heeft ieder archetype iets heel moois en waardevols! Maar hoe lekker om soms ook gewoon heel hard om ze te lachen? Dat doen wij later deze maand aan de hand van TR-IBU’s heerser archetype’tje. En daarnaast in deze maand van de heerser bakken vol inspiratie voor alle heersers onder ons. Waaronder dé succesfactoren van de heerser. Niets missen? Volg ons op LinkedIn en Instagram! 

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#heerser  #manager #baas #leiderschap #controle 

#demaandvan #ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post