Let's go native

Zelf-etnografie

MAAND VAN DE ONSCHULDIGE | deel 7 | TR-IBU.NL

Eenvoud, genieten van de simpele dingen in het leven, tradities in ere houden. Als onschuldige is dit wat jou drijft! Om jouw verwonderde geest nog verder te voeden hebben we een mooie opdracht voor je (ook leuk als je geen onschuldige bent). Het is tijd om de onschuldige in jou(w merk) te doen ontwaken! Welkom in de wondere wereld van de zelf-etnografie. 

Ben jij er klaar voor om de onschuldige in je merk te laten zien? Beantwoord dan – als je wilt – deze twee vragen onder deze post of anoniem in onze Insta-story:

Waar let je op tijdens een netwerkborrel? Is de handdruk voor jou belangrijk? Of het oogcontact dat iemand wel of niet maakt? Ben jij degene die luistert of juist vertelt in een eerste ontmoeting?

Deel je antwoord hieronder. 

Dit is één van de ontelbare vragen die aan bod komen als wij je helpen met het ontdekken, begrijpen en creëren van jouw Native Brand. Honger naar meer? Dat snappen we! Lees hier op welke manieren we je nog meer kunnen werken aan #eenmerkdatklopt: https://www.tr-ibu.nl/native_brand_hoe_word_je/ 

#tribu #brandarchetypes #nativebranding 

#archetypes 

#antropoloog #antropologie #antropology 

#personalbrand #ondernemerschap #ondernemer 

#entrepreneurbranding #brandingtips 

#brandingidentity #brandinginspiration 

#merkstrategie #positionering 

#zichtbaarheid #merkidentiteit 

#sterkmerk #eenmerkdatklopt 

Share this Post