roze bril onschuldige

Roze bril

MAAND VAN DE ONSCHULDIGE | deel 6 | TR-IBU.NL

Puur, open en vol verwondering. Dat is de onschuldige pur sang. Hij heeft een kinderlijk groot vertrouwen in de mensheid. Geniet van de kleine dingen in het leven, zoals kinderen dit zo goed kunnen. Samenwerken met een onschuldige is fijn, want hij ziet altijd het goede in jou zorgt ervoor dat jij jezelf kunt zijn. 

Klinkt goed, toch? Maar ook de onschuldige heeft zo zijn valkuilen. Want die roze bril zorgt ervoor dat de gevaren die op de loer liggen makkelijk over het hoofd worden gezien. En met zijn onbevangen verwondering, is beïnvloeding van de onschuldige eenvoudig. Gaat het een keer mis, dan is het nemen van verantwoordelijkheid niet zijn sterkste kant. Of gewoon zijn kop in het zand steken, daar neigt hij ook wel eens naar. 

Herken je je hierin? Dan is de kans groot dat je een onschuldige bent. No worries, want neem maar van ons aan: de onschuldige in je archetypeprofiel is heerlijk! Want er is geen archetype wat ons jachtige leven zo ongecompliceerd maakt. De truc is dus om ervoor te zorgen dat beide voeten op de grond blijven tijdens het dromen. Een goede balans om jouw levendige verbeelding in te zetten als kracht in je merk. 

Daarvoor ben je bij TR-IBU aan het goede adres! We zijn houden van de onschuldige. Als we een merk vinden dat we kunnen vertrouwen, geven we ons over en zijn we überloyaal. Wil je ook een #eenmerkdatklopt? Doe dan eerst eens de Native Brand test op https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/

#tribu #brandarchetypes #nativebranding #archetypes 

#antropoloog #antropologie #antropology 

#personalbrand #ondernemerschap #ondernemer 

#entrepreneurbranding #brandingtips 

#brandingidentity #brandinginspiration 

#merkstrategie #positionering 

#zichtbaarheid #merkidentiteit 

#sterkmerk #eenmerkdatklopt 

Share this Post