Onschuldige non sense

TIME TO PLAY WITH YOUR BRAND :-)

MAAND VAN DE ONSCHULDIGE | deel 5 | TR-IBU.NL

Wij nemen de kracht van archetypen serieus. Maar dat betekent niet dat je niet af en toe ook om en met ze kan lachen. Daarvoor gebruiken we het liefst onze archetype’tjes. Je kent ze misschien wel: het zijn gimmicky personages, die een aantal karaktertrekken van de archetypen zwaar overbelichten. 

Voor de onschuldige kan dat bijvoorbeeld deze naïeve dromer zijn. Het leven is vol met unicorns en regenbogen, zolang zij de échte wereld maar niet onder ogen hoeft te komen. Omgeven door een, zelf gecreëerde, bubbel steekt ze haar kop in het zand voor de verantwoordelijkheden die bij het volwassen leven horen. ‘Zolang ik het niet zie, is het er niet’, is de haast kinderlijke benadering. 

Wie herkent zich tijdens deze maand van de onschuldige in deze uitspraak van deze naïeve dromer? 

“I’ve got 99 problems, but not giving a sparkle solves 97,6 of them.”

Vertel eens, kun jij je ook wel eens een tikkeltje naïef zijn in je beeld van de wereld? Zie jij altijd het goede in mensen én doe je graag goed voor de wereld? Dan is de kans groot dat je een onschuldige bent! Je hebt er meer geluk mee dan je waarschijnlijk beseft! Weten of dat zo is? Doe gratis onze Native brand test en laat ons weten of jij je hierin herkent, vinden we leuk!

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#epic #questions #answer #truth

#native #insideout #archetypetje #onschuldige #dromer #naief

#ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post