Hét antwoord

YOU CAN’T BE AN EPIC BRAND WITHOUT NATIVE ANSWERS

Ben jij klaar voor een episch merk? Om zonder terughoudendheid je unieke ik te laten zien in je merk? Begin dan eens met het geven van échte antwoorden. Wees eerlijk, en vooral jezelf. Alleen dan creëer je een merk dat klopt. <3

De vraag van vandaag:

“Hoe zou jouw kerstcommercial eruitzien?”

In december vliegt de ene na de andere geweldige (kerst)commercial ons om de oren. Kosten noch moeite worden gespaard om ons – bij het ene merk geloofwaardiger dan bij het andere – te laten zien waar ze voor staan. Zoetsappig, tranentrekkend of ijzersterk. Het maakt ons nieuwsgierig: hoe zou jouw kerstcommercial eruitzien? 

Post – als je wilt – het antwoord in de comments. Of via een Direct Message in onze story op Insta, als je niet wilt dat iedereen meeleest. 😉 

Dit is één van de vele vragen die aan bod komen als wij met je werken aan jouw Native Brand. Honger naar meer? Dat snappen we! Lees hier hoe jij ook een Native Brand wordt.

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#epic #questions #answer #truth

#native #insideout #commercial #christmas

#ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post