Onschuldige Jarige Job Post NL

Jarige Job

MAAND VAN DE ONSCHULDIGE | deel 2 | TR-IBU.NL

Hoe vergaat het jullie? Om te zien hoe aan het eind van het jaar álles lijkt te gaan over nog meer spullen in huis halen? Black Friday, Sinterklaas, kerst. De witte busjes kunnen onze koopbehoeften maar amper bevredigen. Post NL, marktleider in pakketbezorging, weet er alles van. En springt dit jaar – op handige maar ook mooie manier – in op het groeiende ongemak bij ‘meer meer meer’. 

Samen met Stichting Jarige Job maakt het merk een prachtig gebaar naar alle kinderen aan wie al die cadeautjes voorbij gaan. Die zelfs op hun verjaardag soms niet eens iets krijgen, omdat er domweg niet genoeg geld is. Alle cadeautjes die na de feestdagen over zijn, kunnen worden aangemeld op de site van Post NL. De bezorger komt ze dan bij je ophalen, en Stichting Jarige Job zorgt ervoor dat ze goed terechtkomen.

Het wordt niet méér onschuldig dan dit! PostNL begrijpt als geen ander hoeveel plezier een pakje mensen kan geven. De handen ineenslaan, samenwerken om onschuldige kinderen voor even een onbezorgde jeugd te geven. Een katalysator van positieve verandering. Deze merken begrijpen: we vinden geven stiekem nog leuker dan ontvangen. En geven ons de kans om ook iets goeds te doen. Deze prachtige commercial is de kers op de taart. 

PostNL begrijpt wat klanten van TR-IBU ook al lang weten: als je je merk creëert vanuit één of twee archetypen én zorgt voor alignment in alles wat je denkt, doet en communiceert, is je aantrekkingskracht magnetisch. Maar let op: dat moeten die archetypen wel kloppen. Wil jij weten hoe je dat doet? Het begint met onze Native Brand test: www.tr-ibu.nl/native_brand_test/ en inzicht in je uitgebreide testresultaten*. Scoor jij hoog op de onschuldige? Wat een geluk! Deze maand sta jij in de spotlights bij TR-IBU. 

* neem hier contact met ons op voor jouw uitgebreide testresultaten

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt #onschuldige #postnl #jarigejob #doinggood

#demaandvan #ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post