Het gezicht van de onschuldige

MAAND VAN DE ONSCHULDIGE | deel 1 | TR-IBU.NL

Ieder merk heeft karakter nodig. Is dit die van jou? December is bij TR-IBU de maand van: de onschuldige. 

Vertel eens… Ben jij een sucker voor tradities? Hou je stiekem – of niet zo stiekem – wel van wat nostalgie? Is deze feestmaand voor jou gevuld met échte ervaringen met de mensen waar je van houdt? Dan is de kans groot dat jij een onschuldige bent. Lucky you!

Want als onschuldige ben je buitengewoon aantrekkelijk in deze hectische, stressvolle tijd. Jij belooft ons dat wij uit de ratrace kunnen komen, fijn kunnen downsizen en écht mogen genieten van al het mooie in ons leven. Herken je je hierin? Je ziet misschien zelf niet hoe waardevol dat allemaal is! Hoe fijn het is om je te omringen met mensen zoals jij. Klanten voelen zich bij jou gerustgesteld. Het leven is goed. 

Je leest er alles over op https://www.tr-ibu.nl/archetype/onschuldige/. Benieuwd of de onschuldige het karakter van jouw merk is? Doe onze gratis Native Brand test op: https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/

Natuurlijk heeft ieder archetype iets heel moois en waardevols! Maar hoe lekker om soms ook gewoon heel hard om ze te lachen? Dat doen wij later deze maand aan de hand van TR-IBU’s onschuldige archetype’tje. En daarnaast in deze maand van de onschuldige bakken vol inspiratie voor alle onschuldigen onder ons. Waaronder dé succesfactoren van de onschuldige. Niets missen? Volg ons op LinkedIn en Instagram

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#onschuldige  #idealist #keepitsimple #eenvoud #onafhankelijkheid

#demaandvan #ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post