Time to play with your brand

Wij nemen de kracht van archetypen serieus. Maar dat betekent niet dat je niet af en toe ook om en met ze kan lachen. Daarvoor gebruiken we het liefst onze archetype’tjes. Je kent ze misschien wel: het zijn gimmicky personages, die een aantal karaktertrekken van de archetypen zwaar overbelichten. 

Voor de magiër kan dat bijvoorbeeld deze spirituele natuurgenezer zijn. Altijd een nieuw brouwsel in de maak en spreuken die de bovennatuurlijke magie kracht bijzetten. Tikkeltje wereldvreemd, dat wel. Klopt het eigenlijk wel wat hij zegt of zuigt hij het uit zijn mystieke duim? Dat kan hij allemaal wel mooi roepen, dat het hier om bovennatuurlijke krachten gaat, maar vertelt hij het niet zoals het hem uitkomt? Aan de andere kant, het klinkt misschien te mooi om waar te zijn, maar wat nu als…

“Those who don’t belief in magic, will never find it.”

Vertel eens, herken jij je in deze uitspraak? Geloof jij ook in iets dat grootser is dan wijzelf? Dan is de kans groot dat je een magiër bent! Je hebt er meer geluk mee dan je waarschijnlijk beseft! Weten of dat zo is? Doe gratis onze Native brand test https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/ en laat ons weten of jij je hierin herkent, vinden we leuk!

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#epic #questions #answer #truth

#native #insideout #archetypetje #laborant #onderzoeker

#ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post