We’re going to make it happen

MAAND VAN DE MAGIER | deel 2 | TR-IBU.NL

Elon Musk. Een drop-out van de universiteit, serie-ondernemer met grote successen en mislukkingen. Elon is bekend om zijn grote dromen. Hij ontwikkelde de eerste volledig elektrische auto met Tesla, bracht bankieren met Paypal naar de online wereld en wil met SpaceX commerciële ruimtevaart mogelijk maken. 

Elon verhuist van Zuid-Afrika naar Amerika, omdat dat de plek is waar “big things happen”. En dat maakt hij zeker waar. In 2002 was zijn missie al om mensen naar Mars te brengen. In zijn zoektocht om leven op Mars te starten wil hij zaadjes planten op de planeet. Maar waar hij tegen onmogelijk hoge prijzen aanloopt om die raket te lanceren, neemt hij het heft in eigen handen. Hij richt SpaceX op met als doel: Ruimtevaart betaalbaar maken en om mensen een ‘multi-planeet soort’ te maken. 

Musk is een geboren visionair met grote bewijsdrang. Hij stelt alles in werking om zijn doelen te bereiken. Hij maakt er zijn levenswerk van om de ogen van de wereld te openen. Er is meer en het is haalbaar! Waar velen hem op het randje van geniaal of gek zien balanceren, zien wij bij TR-IBU een echte magiër aan het werk. We staan aan de rand van iets heel groots en kijken graag over de schouder van deze visionair mee naar alles wat er mogelijk is. Want als je het kunt dromen, dan kun je het ook doen!

Elon Musk begrijpt wat klanten van TR-IBU ook al lang weten: als je je merk creëert vanuit één of twee archetypen én zorgt voor alignment in alles wat je denkt, doet en communiceert, is je aantrekkingskracht magnetisch. Maar let op: dat moeten die archetypen wel kloppen. Wil jij weten hoe je dat doet? Het begint met onze Native Brand test: www.tr-ibu.nl/native_brand_test/ en inzicht in je uitgebreide testresultaten*. Scoor jij hoog op de magiër? Wat een geluk! Deze maand sta jij in de spotlights bij TR-IBU. 

* neem hier (https://www.tr-ibu.nl/contact/) contact met ons op voor jouw uitgebreide testresultaten

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt #magier

#tesla #spacex #elonmusk

#demaandvan #ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post