Het gezicht van de magiër

MAAND VAN DE MAGIËR | deel 1 | TR-IBU.NL

Ieder merk heeft karakter nodig. Is dit die van jou? November is bij TR-IBU de maand van: de magiër. 

Zeg, ben jij degene die de dromen van zijn klanten waarmaakt? Geef jij je klanten het gevoel dat ze aan de vooravond staan van iets groots? Ben jij die visionair die op de één of andere manier altijd lijkt te weten waar het heen moet, zelfs als het je moeite kost om daar de juiste woorden voor te vinden? Dan is de kans groot dat jij een magiër bent. Wat een geluk! Met jouw charisma trek je mensen mee, die de magie ook willen ervaren. Je betovert mensen, en hun bedrijf, letterlijk en figuurlijk. Herken je je hierin? Je ziet misschien zelf niet hoe waardevol dat allemaal is en hoe fijn het is om je te omringen met mensen zoals jij. Jouw klanten zijn door jou gefascineerd. 

Je leest er alles over op www.tr-ibu.nl/archetype/magier/. Benieuwd of de magiër het karakter van jouw merk is? Doe onze gratis Native Brand test op: https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/

Natuurlijk heeft ieder archetype iets heel moois en waardevols! Maar hoe lekker om soms ook gewoon heel hard om ze te lachen? Dat doen wij later deze maand aan de hand van TR-IBU’s magiër archetype’tje. En daarnaast in deze maand van de magiër bakken vol inspiratie voor alle magiërs onder ons. Waaronder dé succesfactoren van de magiër. Niets missen? Volg ons op LinkedIn en Instagram

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#magier  #visionair  #sjamaan #meesterschap #dromenwaarmaken 

#demaandvan #ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post