TIME TO PLAY WITH YOUR BRAND :-)

MAAND VAN DE WIJSGEER | deel 5 | TR-IBU.NL

Wij nemen de kracht van archetypen serieus. Maar dat betekent niet dat je niet af en toe ook om en met ze kan lachen. Daarvoor gebruiken we het liefst onze archetype’tjes. Je kent ze misschien wel: het zijn gimmicky personages, die een aantal karaktertrekken van de archetypen zwaar overbelichten. 

Voor de wijsgeer kan dat bijvoorbeeld deze ijverige laborant zijn. De onderzoeker die de onderste steen boven haalt, door gedegen onderzoek te doen. Alleen door alles tot in de kleinste details uit te pluizen, zal de waarheid hem bevrijden. Maar daar kan hij soms ook net een beetje teveel in doorslaan. Het altijd maar stoïcijns doorgaan, zijn emoties uitgeschakeld tijdens dit proces. Want hey, dat kan de uitslag alleen maar kleuren. Overanalyseren ligt hier op de loer. En actie ondernemen, want ‘nee nog heel even dit verder uitzoeken’… dat blijft hij maar uitstellen. Hij wil voorbereid ten strijde trekken, gewapend met feiten!

Wie herkent zich tijdens deze maand van de wijsgeer in deze uitspraak van deze onderzoeker? 

“If I say ‘first of all’, run away because I have prepared research, data, charts and will destroy you.”

Vertel eens, kun jij ook oneindig doorgaan met het vinden van de juiste informatie voor je klanten? Dan is de kans groot dat je een wijsgeer bent! Je hebt er meer geluk mee dan je waarschijnlijk beseft! Weten of dat zo is? Doe gratis onze Native brand test https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/ en laat ons weten of jij je hierin herkent, vinden we leuk!

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#epic #questions #answer #truth

#native #insideout #archetypetje #laborant #onderzoeker

#ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post