Het gezicht van de wijsgeer

MAAND VAN DE WIJSGEER | deel 1 | TR-IBU.NL

Ieder merk heeft karakter nodig. Is dit die van jou? Oktober is bij TR-IBU de maand van: de wijsgeer. 

Vertel eens… Ben jij een expert in jouw vakgebied? Breng jij jouw klanten wijsheid én rust? Ben jij altijd zoekende naar de waarheid? Dan is de kans groot dat jij een wijsgeer bent. Wat een geluk! Met jouw kunde voelen ze zich weer onafhankelijk. Je luistert met empathie en werkt je samen met je klant door zijn struggles heen. Herken je je hierin? Je ziet misschien zelf niet hoe waardevol dat allemaal is! Hoe fijn het is om je te omringen met mensen zoals jij. Klanten voelen zich enorm begrepen bij jou.. Je leest er alles over op www.tr-ibu.nl/wijsgeer. Benieuwd of de wijsgeer het karakter van jouw merk is? Doe onze gratis Native Brand test op: (https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/). 

Natuurlijk heeft ieder archetype iets heel moois en waardevols! Maar hoe lekker om soms ook gewoon heel hard om ze te lachen? Dat doen wij later deze maand aan de hand van TR-IBU’s wijsgeer archetype’tje. En daarnaast in deze maand van de wijsgeer bakken vol inspiratie voor alle wijsgeren onder ons. Waaronder dé succesfactoren van de wijsgeer. Niets missen? Volg ons op LinkedIn en Instagram

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#wijsgeer  #leraar #expert #mentor #waarheid 

#demaandvan #ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post