Zelf-etnografie

MAAND VAN DE BUURJONGEN | deel 7 | TR-IBU.NL

Verbinding. Als buurjongen is dit wat jou drijft! En om jouw verenigende geest te voeden hebben we een mooie opdracht voor je (ook leuk als je geen buurjongen bent). Het is tijd om de buurjongen in jou(w merk) te doen ontwaken! Welkom in de wondere wereld van de zelf-etnografie. 

Ben jij er klaar voor om de buurjongen in je merk te laten zien? Beantwoord dan – als je wilt – deze twee vragen onder deze post of anoniem in onze Insta-story:

Wat waardeert  jouw (ideale) klant aan jou als buurjongen? Probeer verder te kijken dan demografie (gender, leeftijd, woonplaats, etc). Denk bijvoorbeeld eens aan vragen als deze. Wie is die klant? Waar is hij (of zij) mee bezig en wat houdt hem bezig? Wat verlangt hij daarin van jou als buurjongen?

Dit is één van de ontelbare vragen die aan bod komen als wij je helpen met het ontdekken, begrijpen en creëren van jouw Native Brand. Honger naar meer? Dat snappen we! Lees hier op welke manieren we je nog meer kunnen werken aan #eenmerkdatklopt: https://www.tr-ibu.nl/native_brand_hoe_word_je/ 

#tribu #brandarchetypes #nativebranding 

#archetypes 

#antropoloog #antropologie #antropology 

#personalbrand #ondernemerschap #ondernemer 

#entrepreneurbranding #brandingtips 

#brandingidentity #brandinginspiration 

#merkstrategie #positionering 

#zichtbaarheid #merkidentiteit 

#sterkmerk #eenmerkdatklopt 

Share this Post