Merk Persoonlijk leiderschap Positionering Merkontwikkeling Merkidentiteit

Maand van de buurjongen

MAAND VAN DE BUURJONGEN | deel 1 | TR-IBU.NL

Ieder merk heeft karakter nodig. Is dit die van jou? September is bij TR-IBU de maand van: de buurjongen. 

Zeg eens eerlijk… Ben jij een heer in het sociale verkeer? Een meester in de omgang met mensen, al zul je jezelf nooit zo noemen? Als jij iemand bent die bescheiden is, en iedereen overal en altijd met open armen verwelkomt, is de kans groot dat jij een buurjongen bent. Wat een geluk! Als geen ander kun jij je in anderen verplaatsen, en tolerant en zonder oordeel zorg jij ervoor dat zij zich bij jou op hun gemak voelen. Geen elitair gedoe, niet groots en meeslepend. Wel onwaarschijnlijk betrouwbaar en nuchter. Herken je je hierin? Je ziet misschien zelf niet hoe waardevol dat allemaal is! Hoe fijn het is om je te omringen met mensen zoals jij. Een warm welkom en een vertrouwd gevoel. Dát is wat jouw klanten bij jou voelen. Je leest er alles over op www.tr-ibu.nl/buurjongen. Benieuwd of de buurjongen het karakter van jouw merk is? Doe onze gratis Native Brand test op: https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/

Natuurlijk heeft ieder archetype iets heel moois en waardevols! Maar hoe lekker om soms ook gewoon heel hard om ze te lachen? Dat doen wij later deze maand aan de hand van TR-IBU’s buurjongen archetype’tje. En daarnaast in deze maand van de buurjongen bakken vol inspiratie voor alle buurjongens onder ons. Waaronder dé succesfactoren van de buurjongen. Niets missen? Volg ons op LinkedIn en Instagram! 

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#buurjongen  #goedebuur #empathie #bestevriend 

#demaandvan #ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post