Zelf-etnografie

MAAND VAN DE ONTDEKKINGSREIZIGER | deel 7 | TR-IBU.NL

Vrijheid, avontuur en afwisseling. Als ontdekkingsreiziger is dit wat jou drijft! En om jouw ontdekkende geest te voeden hebben we een mooie opdracht voor je (ook leuk als je geen ontdekkingsreiziger bent). Het is tijd om de ontdekkingsreiziger in jou(w merk) te doen ontwaken! Welkom in de wondere wereld van de zelf-etnografie. 

Ben jij er klaar voor om de ontdekkingsreiziger in je merk te laten zien? Beantwoord dan deze twee vragen onder deze post:

  1. Ieder mens heeft een beetje gekte in zich. Een obsessie, een zoektocht die nooit stopt, een bijzonder verleden of een hobby die opvalt bijvoorbeeld. Mijn gektes die mijn merk nóg interessanter maken, zijn:

Deel je antwoord hieronder. 

2.  Welke gektes bewonder jij bij andere ondernemers die je volgt?

Dit zijn twee van de ontelbare vragen die aan bod komen als wij je helpen met het ontdekken, begrijpen en creëren van jouw Native Brand. Honger naar meer? Dat snappen we! Lees hier op welke manieren we je nog meer kunnen werken aan #eenmerkdatklopt

#tribu #brandarchetypes #nativebranding 

#archetypes #debesteversievanjezelf 

#antropoloog #antropologie #antropology 

#personalbrand #ondernemerschap #ondernemer 

#entrepreneurbranding #brandingtips 

#brandingidentity #brandinginspiration 

#merkstrategie #positionering 

#zichtbaarheid #merkidentiteit 

#sterkmerk #eenmerkdatklopt 

Share this Post