Time to play with your brand

Wij nemen de kracht van archetypen serieus. Maar dat betekent niet dat je niet af en toe ook om en met ze kan lachen. Daarvoor gebruiken we het liefst onze archetype’tjes. Je kent ze misschien wel: het zijn gimmicky personages, die een aantal karaktertrekken van de archetypen zwaar overbelichten. 

Voor de ontdekkingsreiziger kan dat bijvoorbeeld de backpacker zijn. De eeuwige ronddwalende ziel die op elke plek op onze aardkloot zijn beloofde land en eigen ik probeert te vinden. Die eigenlijk nergens een thuis vindt. Hij reist van kibboets naar ashram met zijn ziel onder zijn arm en een veel te grote backpack op zijn rug. 

“I am wonder woman. I wonder what my purpose is. I wonder where my keys are. I wonder where my money went.”

Zeg eens eerlijk: hoe zoekende naar het beloofde land ben jij? Als jij ook zo’n dwaler bent, is de kans groot dat je een ontdekkingsreiziger bent! Weten of dat zo is? Doe gratis onze Native brand test https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/ en laat ons weten of jij je hierin herkent, vinden we leuk!

Share this Post