Onbetaalbaar

https://www.dvhn.nl/groningen/Mamma-nu-kan-ik-ook-zeggen-dat-ik-op-vakantie-ben-geweest-de-minimacamping-is-open-en-een-groot-succes-24669095.html

MAAND VAN DE ONTDEKKINGSREIZIGER | deel 2 | TR-IBU.NL

Wauw, die Appie! Iedereen verdient vakantie. Even kunnen ontspannen en misschien zelfs wel ontsnappen. Dat heeft deze man heel goed begrepen! Met een hart van goud richtte hij zijn stuk grond in als camping voor mensen die (tijdelijk) geen geld hebben om er even uit te gaan met het gezin. Even alle zorgen opzij zetten en genieten van elkaar. 

Zijn initiatief is niet onopgemerkt gebleven. Vanuit alle hoeken van het land komen ondernemers en particulieren spullen doneren, zodat de bezoekers van de minimacamping van alle gemakken zijn voorzien. 

Wij zien in deze man een ontdekkingsreiziger pur sang. Leven vanuit je hart. Van de gebaande paden treden om anderen ontspanning en avontuur te gunnen. “Vergeet geld, geld kun je niet meenemen. De warmte, die kun je meenemen en daar heb je wat aan!” En het levert hem heel wat op! Een echt ontdekkingsreiziger-goodie: voldoening. Door zijn hart open te stellen en te geven, door open-minded te zijn en wegen te vinden waarop het wél kan. Deze man is een echte ontdekkingsreiziger! Gecombineerd met een vleugje wil om goed te doen van de onschuldige: dit is goud waard!

Appie begrijpt wat klanten van TR-IBU ook al lang weten: als je leeft en werkt vanuit wie je écht bent, creëer je alignment in alles wat je denkt, doet en communiceert. Een merk dat klopt, met magnetische aantrekkingskracht. Maar let op: dat moeten die archetypen wel kloppen. Wil jij weten hoe je dat doet? Het begint met onze Native Brand test: www.tr-ibu.nl/native_brand_test/ en inzicht in je uitgebreide testresultaten*. Scoor jij hoog op de ontdekkingsreiziger? Wat een geluk! Deze maand sta jij in de spotlights bij TR-IBU. 

* neem hier (https://www.tr-ibu.nl/contact/) contact met ons op voor jouw uitgebreide testresultaten

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#doenwatklopt #ontdekkingsreiziger #minimacamping

#demaandvan #identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post