Maand van de ontdekkingsreiziger

MAAND VAN DE ONTDEKKINGSREIZIGER | deel 1 | TR-IBU.NL

Ieder merk heeft karakter nodig. Is dit die van jou? Augustus is bij TR-IBU de maand van: de ontdekkingsreiziger. 

Zeg eens eerlijk… Bepaal jij graag je eigen route? Ben je kritisch-nieuwsgierig en sluit jij niet zomaar aan in de rij? Inspireer jij anderen om ook authentiek te zijn en hun eigen pad te ontdekken? Ben je open-minded, hou je van afwisseling en meerdere perspectieven hanteren? Gebruik jij je vindingrijkheid en is geen avontuur je te gek? Dan weet je als geen ander hoe inspirerend het is om je te omringen met mensen zoals jij. Op zoek naar dat ene prachtige uitzicht, die onvergetelijke ervaring! Zonder grenzen. Dát is wat jouw klanten bij jou voelen. Je leest er alles over op www.tr-ibu.nl/ontdekkingsreiziger. Benieuwd of de ontdekkingsreiziger het karakter van jouw merk is? Doe onze gratis Native Brand test op: https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/

Natuurlijk heeft ieder archetype iets heel moois en waardevols! Maar hoe lekker om soms ook gewoon heel hard om ze te lachen? Dat doen wij later deze maand aan de hand van TR-IBU’s ontdekkingsreiziger archetype’tje. En daarnaast in deze maand van de ontdekkingsreiziger bakken vol inspiratie voor alle avonturiers onder ons. Niets missen? Volg ons op LinkedIn en Instagram

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#ontdekkingsreiziger #avonturier #authenticiteit #ontdekken 

#demaandvan #ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post