Zelf-etnografie

MAAND VAN DE REBEL | deel 7 | TR-IBU.NL

Gedrevenheid. Als rebel is dit wat er door jouw aderen stroomt! En om jouw gedrevenheid te voeden hebben we een mooie opdracht voor je (ook leuk als je geen rebel bent). Het is tijd om de rebel in jou(w merk) te doen ontwaken! Welkom in de wondere wereld van de zelf-etnografie. 

Ben jij er klaar voor om de rebel in je merk te laten zien? Beantwoord dan deze twee vragen onder deze post:

  1. Deze (rebelse) voorbeelden/merken inspireren mij

Deel je antwoord hieronder. Wat doen deze merken waar jij bewondering voor hebt?

2.  Wat doen zij dat ik in mijn merk (op mijn manier) kan toepassen?

Doe de Native brand test en verdiep je in de kenmerken van jouw archetype. 

Dit zijn twee van de ontelbare vragen die aan bod komen als wij je helpen met het ontdekken, begrijpen en creëren van jouw Native Brand. Honger naar meer? Dat snappen we! Lees hier op welke manieren we je nog meer kunnen werken aan #eenmerkdatklopt: https://www.tr-ibu.nl/native_brand_hoe_word_je/ 

#tribu #brandarchetypes #nativebranding 

#archetypes #debesteversievanjezelf 

#antropoloog #antropologie #antropology 

#personalbrand #ondernemerschap #ondernemer 

#entrepreneurbranding #brandingtips 

#brandingidentity #brandinginspiration 

#merkstrategie #positionering 

#zichtbaarheid #merkidentiteit 

#sterkmerk #eenmerkdatklopt 

Share this Post