Time to play with your brand

MAAND VAN DE REBEL | deel 5 | TR-IBU.NL

TIME TO PLAY WITH YOUR BRAND 🙂

Wij nemen de kracht van archetypen serieus. Maar dat betekent niet dat je niet af en toe ook om en met ze kan lachen. Daarvoor gebruiken we het liefst onze archetype’tjes. Je kent ze misschien wel: het zijn gimmicky personages, die een aantal karaktertrekken van de archetypen zwaar overbelichten. 

Voor de rebel kan dat bijvoorbeeld de piraat zijn. De Captain Jack Sparrow van Hollywood. Die niets anders doet dan zijn eigen koers varen. Ongrijpbaar, vaak onbegrepen en nog vaker ongepast, schopt hij aan tegen alles wat gevestigd is.

Wie herkent zich tijdens deze maand van de rebel in deze uitspraak van mr Jack Sparrow himself? 

“It’s OK if you don’t like me. I like me.”

Zeg eens eerlijk: wanneer heb jij dit voor het laatst écht gedacht? En nog gemeend ook?  Als het jou geen moeite kost om als Jack Sparrow in het leven te staan, is de kans groot dat je een rebel bent! Weten of dat zo is? Doe gratis onze Native brand test https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/ en laat ons weten of jij je hierin herkent, vinden we leuk!

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#epic #questions #answer #truth

#native #insideout

#ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post