You do you

MAAND VAN DE REBEL | deel 2 | TR-IBU.NL


Dit is de rebel ten voeten uit. Lekker shockerend, want wie heeft er eigenlijk bepaald dat vrouwen zich moeten scheren? Een beach ready body moeten creëren? Weg met die onderdrukking! Een boodschap die je niet snel verwacht van een scheermessenmerk, maar juist daarmee zetten ze zichzelf op de kaart in deze branche. You do you!

Het merk Billie, ‘the new body brand’, laat vrouwen staan voor wie ze zijn met hun scheermesjes en verzorgingsproducten. En of dat nou gladgeschoren of niet is, zij supporten alle vrouwen met hun producten. Gepassioneerd en revolutionair schoppen ze tegen de heilige huisjes. Zo weigeren ze om de ‘pink tax’, zoals ze het zelfs noemen, te rekenen aan hun klanten. Want waarom moeten vrouwen ineens meer betalen voor hetzelfde soort scheermesjes die door mannen worden gebruikt, puur omdat het voor vrouwen is gemaakt? Dus zij gooien de prijs omlaag en maken daarmee hun statement. 

Billie begrijpt wat klanten van TR-IBU ook al lang weten: als je je merk creëert vanuit één of twee archetypen én zorgt voor alignment in alles wat je denkt, doet en communiceert, is je aantrekkingskracht magnetisch. Maar let op: dat moeten die archetypen wel kloppen. Wil jij weten hoe je dat doet? Het begint met onze Native Brand test: www.tr-ibu.nl/native_brand_test/ en inzicht in je uitgebreide testresultaten*. Scoor jij hoog op de rebel? Wat een geluk! Deze maand sta jij in de spotlights bij TR-IBU. 

* neem hier contact met ons op voor jouw uitgebreide testresultaten

#tribu #tr_ibu #tribe 

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding 

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt #youdoyou #rebel #billie

#demaandvan #ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post