Let’s go native: The challenge

MAAND VAN DE HELD | deel 7 | TR-IBU.NL

Motiveren. Als held ben je daar goed in! En om jou te motiveren hebben we een mooie opdracht voor jou (ook leuk als je geen held bent). Het is tijd de held in jou(w merk) te doen ontwaken! Welkom in de wondere wereld van de zelf-etnografie. 

Ben jij er klaar voor om de held in je merk te laten zien? Beantwoord dan deze twee vragen onder deze post:

  1. Waar sta jij van nature, in het leven van jouw klant? Loop je voor hem (of haar) uit, sta je naast hem of laat je hem voor gaan en volg jij? 

Deel je antwoord hieronder. Past jouw antwoord bij jouw archetype, denk je? Wat zegt het over de manier waarop je werkt? En is dat voor iedereen direct duidelijk?

2.  Welk gevoel geef jij mensen? 

Doe de Native brand test en verdiep je in de gevoelens die jouw archetype bij  mensen oproept. Zoek op internet naar synoniemen, en bepaal zo het antwoord op de vraag. 

Dit zijn twee van de ontelbare vragen die aan bod komen als wij je helpen met het ontdekken, begrijpen en creëren van jouw Native Brand. Honger naar meer? Dat snappen we! Lees hier op welke manieren we je nog meer kunnen werken aan #eenmerkdatklopt: https://www.tr-ibu.nl/native_brand_hoe_word_je/ 

#ondernemer #tribu #tribe

#entrepreneurbranding #doenwatklopt

#brandingtips #eenmerkdatklopt

#brandingidentity #personalbrand

#brandinginspiration #antropoloog

#merkstrategie #positionering

#zichtbaarheid #merkidentiteit

#sterkmerk #eenmerkdatklopt


Share this Post