6 figure dream, maybe later

MAAND VAN DE HELD | deel 6 | TR-IBU.NL

Kom jij ze ook zo vaak tegen? Al die motiverende en inspirerende quotes van businesscoaches op je tijdlijn…

“Hoge prijzen vragen en minder werken, jij kan het ook!”

“Change your mindset and turn your business in a 6 or 7 figure dream.”

Het zijn de schreeuwerige headlines van de online coach. Soms lijkt het wel of hij wil dat we allemaal duizenden euro’s vragen. Niet omdat we dat waard zijn, maar omdat het kan! Een financieel onafhankelijk leven, je waarde kennen en daar ook naar betaald krijgen, daar is helemaal niks mis mee. Er zijn best veel ondernemers die daar ook behoorlijke stappen in kunnen zetten. Maar of dat nu werkt door allemaal te luisteren naar die coach die je intimideert met success stories van ZIJN klanten die ZIJN one-best-way methode volgden en HEM daarvoor duizenden euro’s betaalden?

Schreeuwen en intimideren. En zelfs pesten, als mensen een andere keus maken. Het zijn misschien wel de grootste valkuilen van de held. Niet per se uit slechte bedoelingen, trouwens. We weten heus wel dat hij het beste uit ons wil halen. Hij ziet mogelijkheden, de kans om ergens nog beter in te zijn, nog betere resultaten in te boeken. En begrijpt werkelijk niet waarom je dat zou laten liggen. 

En wij? Wij horen het. Hij inspireert ons zelfs soms. Maar wij kunnen – ook als we geen held zijn – prima onze eigen keuzes maken. Wij zien niet alleen de omzet die we kunnen maken, maar ook de prijs die we daarvoor willen betalen. Ons leven is rijk met mooie mensen, betekenisvolle vriendschappen en onvergetelijke ervaringen. Wij weten dat de vrijheid om te kiezen misschien wel een beter resultaat is dan omzet maken als slaaf van je potentie. 

Herkenbaar? 😉

Als jij een held bent, en wilt weten hoe je jouw drive wél kunt inzetten als kracht in je merk, ben je bij TR-IBU aan het goede adres. Je aantrekkingskracht wordt magnetisch met #eenmerkdatklopt. Durf jij de test te doen op https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/

#tribu #brandarchetypes #nativebranding 

#archetypes #abrandnewyou #debesteversievanjezelf 

#schurk #inspiratie #doenwatklopt #held 

#antropoloog #antropologie #anthropology 

#personalbrand #ondernemerschap #ondernemer 

#entrepreneurbranding #brandingtips #brandingidentity 

#brandinginspiration #merkstrategie #positionering 

#zichtbaarheid #merkidentiteit #sterkmerk 

Share this Post