Time to play with your brand

MAAND VAN DE HELD | deel 5 | TR-IBU.NL

TIME TO PLAY WITH YOUR BRAND 🙂

Wij nemen de kracht van archetypen serieus. Maar dat betekent niet dat je niet af en toe ook met – en om – ze kan lachen. Wie herkent zich tijdens deze maand van de held hierin?

“Unless you fell off the treadmill nobody wants to hear about your workout”

Zeg eens eerlijk: Hoe vaak laat jij aan de wereld zien wat een f*cking badass je bent, terwijl jij gewoon doet wat 3.658.546 mensen ook doen die het niet laten zien?

Dat komt vast omdat je je herkent in het archetype’tje van de held:

Ons heldarchetype’tje is de motiverende, maar ook bemoeizuchtige coach. Je weet wel, zo eentje die helemaal losgaat op zaterdagochtend tussen de F-jes. “Kom op, tempo nou, naar voren, schop die bal erin!” Je weet dat hij het goed bedoelt, maar was deze sport voor de kids ook niet gewoon als ontspanning bedoeld? Die kleine voetballertjes staat het huilen soms nader dan het lachen met die fanatiekeling langs de lijn. Ach, hij wil vooral het beste uit de kinderen halen en van af en toe een kleine schop onder hun kont is niemand minder geworden.

Wil je weten of jij ook een held bent? Doe gratis onze Native brand test https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/. Laat je ons weten of jij je hierin herkent? Vinden we leuk!

#tribu #tr_ibu #tribe

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#epic #questions #answer #truth

#native #insideout

#ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post