Question madness


MAAND VAN DE HELD | deel 2 | TR-IBU.NL

Wát een manier om de held in je merk te laten zien is deze commercial! De held als licht gestoord, vastberadenheid om zijn doel te bereiken. De meeste mensen in zijn omgeving verklaren hem voor gek, maar de held weet dat zijn doorzettingsvermogen hem gaat brengen waar hij zo naar verlangt. De top, de overwinning en daarmee ultieme voldoening. En daar heeft hij een rotsvast vertrouwen in.

Het merk The North Face ondersteunt al decennia lang de atleten onder ons met de beste outdoor materialen. Zij weten als geen ander wat hun klanten nodig hebben om het uiterste uit zichzelf te halen. Dat ze blind op hun gear moeten kunnen vertrouwen om on the spot moeilijke beslissingen te kunnen nemen. Door de buitenwereld soms met een schuin oog aangekeken of ze hun verstand soms hebben verloren. Maar The North Face gelooft heilig in de prestaties van de helden die zij hun klanten mogen noemen. Want zij verleggen hun eigen grenzen door de meest barre omstandigheden op te zoeken. The North Face is niet voor niets benoemd naar de meest meedogenloze zijde van een berg.

The North Face begrijpt wat klanten van TR-IBU ook al lang weten: als je je merk creëert vanuit één of twee archetypen én zorgt voor alignment in alles wat je denkt, doet en communiceert, is je aantrekkingskracht magnetisch. Maar let op: dat moeten die archetypen wel kloppen. Wil jij weten hoe je dat doet? Het begint met onze Native Brand test en inzicht in je uitgebreide testresultaten*. Scoor jij hoog op de held? Wat een geluk! Deze maand sta jij in de spotlights bij TR-IBU.

* neem hier contact met ons op voor jouw uitgebreide testresultaten

#tribu #tr_ibu #tribe

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt #thenorthface #held #questionmadness

#demaandvan #ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post