Maand van de held

MAAND VAN DE HELD | deel 1 | TR-IBU.NL

Ieder merk heeft karakter nodig. Is dit die van jou? Juni is bij TR-IBU de maand van: de held.

Weet jij op momenten van hoge druk exact wat je moet doen? Blijf je kalm en hou je het overzicht en de rust? Weet jij als geen ander jouw klanten te motiveren? Gebruik jij je meesterschap om de wereld een betere plek te maken? Dan weet je als geen ander hoe inspirerend het is om je te omringen met mensen zoals jij. Dát is wat jouw klanten waarschijnlijk bij jou voelen. Je leest er alles over op www.tr-ibu.nl/held. Benieuwd of de held het karakter van jouw merk is? Doe onze gratis Native Brand test op: (https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/).

Natuurlijk heeft ieder archetype iets heel moois en waardevols! Maar hoe lekker om soms ook gewoon heel hard om ze te lachen? Dat doen wij het liefst aan de hand van TR-IBU’s archetype’tjes. 🙂

Ons heldarchetype’tje is de motiverende, maar ook bemoeizuchtige coach. Je weet wel, zo eentje die helemaal losgaat op zaterdagochtend tussen de F-jes. “Kom op, tempo nou, naar voren, schop die bal erin!” Je weet dat hij het goed bedoelt, maar was deze sport voor de kids ook niet gewoon als ontspanning bedoeld? Die kleine voetballertjes staat het huilen soms nader dan het lachen met die fanatiekeling langs de lijn. Ach, hij wil vooral het beste uit de kinderen halen en van af en toe een kleine schop onder hun kont is niemand minder geworden.

#tribu #tr_ibu #tribe

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#held #coach #motivate #agressie

#demaandvan #ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post