Zelf-etnografie: because you care

MAAND VAN DE ZORGZAME | deel 7 | TR-IBU.NL

Care. Als zorgzame ben je daar goed in! Because you care hebben we een mooie opdracht voor jou (ook leuk als je geen zorgzame bent). Het is tijd de zorgzame in jou(w merk) te doen ontwaken! Welkom in de wondere wereld van de zelf-etnografie.

Ben jij er klaar voor om de zorgzame in je merk te laten zien? Beantwoord dan deze twee vragen onder deze post:

  1. Wat is jouw stopwoordje? Of je lievelingswoord?

Bedenk voor jezelf: gebruik je dit woord bewust of onbewust? Wat betekent het woord voor jou? En voor de mensen die het horen of lezen?

Zijn er veel mensen die dat woord gebruiken? Heeft het voor hen dezelfde betekenis? Zijn er synoniemen die bij jou passen en je onderscheiden van die anderen?

2.  Waar en hoe vonden jouw laatste drie betalende klanten jou?

Kun je een trend ontdekken in hoe je gevonden wordt? Past dat bij jouw archetype, denk je? Waarom? En hoe kun je dit versterken?

Dit zijn twee van de ontelbare vragen die aan bod komen als wij je helpen met het ontdekken, begrijpen en creëren van jouw Native Brand. Honger naar meer? Dat snappen we! Lees hier op welke manieren we je nog meer kunnen inspireren om het beste uit jezelf te halen: https://www.tr-ibu.nl/native_brand_hoe_word_je/

#tribu #brandarchetypes #nativebranding

#archetypes #abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#zelfetnografie #inspiratie #doenwatklopt #zorgzame

#antropoloog #antropologie  #antropology

#personalbrand #ondernemerschap #ondernemer

#entrepreneurbranding #brandingtips #brandingidentity

#brandinginspiration #merkstrategie #positionering

#zichtbaarheid #merkidentiteit #sterkmerk


Share this Post