Zorgzaam gedoe

MAAND VAN DE ZORGZAME | deel 6 | TR-IBU.NL

Al die opbeurende en positieve quotes op je tijdlijn…

“Sometimes we expect more from others because we would be willing to do that much for them.”

“True love blooms when we care more about other people than we do about ourselves.”

Hoe vaak denk jij het? Hou eens op met dat betuttelende, zoetsappige gedoe! Soms lijkt het wel of de zorgzame een compleet andere wereld voor zich ziet dan wat wij zien als we naar buiten kijken. Natuurlijk, een beetje voor elkaar zorgen en naar elkaar omkijken, dat doet niemand kwaad. Maar holy moly, mensen zijn toch in eerste instantie verantwoordelijke voor zichzelf? En lieve zorgzame, zeg eens eerlijk: hoe goed zorg jij eigenlijk voor jezelf?

Niemand is perfect, ook de zorgzame niet. Natuurlijk heeft hij het beste met ons voor, maar niemand zit te wachten op een overbezorgde ouder die over je schouder meekijkt om je te behoeden voor alles wat mis zou kunnen gaan. Laat ons maar onze fouten maken. Daar zijn we als kind groot en wijzer mee geworden en dat werkt in nu we volwassen zijn nog net zo.

Herkenbaar? 😉

Als jij een zorgzame bent, en wilt weten hoe je jouw zorgzaamheid wél kunt inzetten als kracht in je merk, ben je bij TR-IBU aan het goede adres. Je aantrekkingskracht wordt magnetisch met #eenmerkdatklopt. Durf jij de test te doen op https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/?

#tribu #brandarchetypes #nativebranding

#archetypes #abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#schurk #inspiratie #doenwatklopt #zorgzame

#antropoloog #antropologie  #antropology

#personalbrand #ondernemerschap #ondernemer

#entrepreneurbranding #brandingtips #brandingidentity

#brandinginspiration #merkstrategie #positionering

#zichtbaarheid #merkidentiteit #sterkmerk

Share this Post