Time to play with your brand

MAAND VAN DE ZORGZAME | deel 5 | TR-IBU.NL

TIME TO PLAY WITH YOUR BRAND 🙂

Wij nemen de kracht van archetypen serieus. Maar dat betekent niet dat je niet af en toe ook met – en om – ze kan lachen. Wie herkent zich tijdens deze maand van de zorgzame hierin?

“My kids wanted to know what it’s like to be a mom. So I woke them up at 2am to let them know that my sock came off.”

Zeg eens eerlijk: Hoe vaak heb jij op het punt gestaan om de rollen eens om te draaien?

Dat komt vast omdat je je herkent in het archetype’tje van de zorgzame:

Ons zorgzame archetype’tje is de onbaatzuchtige maar ook bemoeizuchtige en verstikkende moeder. Je weet wel, zo eentje die je op je 32e nog een pakje zakdoekjes toestopt en je kraag nog even omhoog doet voordat je de deur uitgaat. “Doe je wel voorzichtig lieverd? Het is koud buiten en straks wordt je ziek.” Je weet dat ze het goed bedoelt, maar wat word je er soms gek van. Je bent een volwassen vent, kunt heus wel je eigen boontjes doppen en wil op zijn minst je eigen fouten maken. Zucht. Het wordt tijd dat je maar eens op jezelf gaat wonen. Misschien. Maar ja, dan mis je ook je moeders maaltijden. Hoewel… die maakt ze vast ook wel voor je als je verhuisd bent.
Wil je weten of jij ook een zorgzame bent? Doe gratis onze Native brand test https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/. Laat je ons weten of jij je hierin herkent? Vinden we leuk!

#tribu #tr_ibu #tribe

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#epic #questions #answer #truth

#native #insideout

#ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post