Mis je mei?

MAAND VAN DE ZORGZAME | deel 3 | TR-IBU.NL

Een geliefde moeten missen, en niet weten hoe het met hem gaat. Dát horrorbeeld trekt de zorgzame niet. In de maand mei besteedt de politie in Nederland extra aandacht voor vermissingszaken met de “Mis je Mei?-maand”. Daarbij kunnen ze wel wat extra hulp gebruiken. Een échte zorgzame heeft aan een half woord genoeg.

Bezorgers van maaltijdbezorgdienst Deliveroo rijden daarom deze maand rond met posters van vijf langdurig vermiste personen op de grote vierkante rugzakken. De campagne heet ‘Ride to find’, vindt plaats in vier steden in Nederland en zo’n honderd bezorgers van het bedrijf zijn bij de actie betrokken.

Deliveroo zorgt op deze manier niet alleen dat mensen een lekkere maaltijd voorgeschoteld krijgen, maar helpen de familie, vrienden en de politie met het verspreiden van een belangrijke boodschap. Met als doel: samen zo snel mogelijk een eind maken aan de hartverscheurende onzekerheid waarin de achterblijvers soms al jaren verkeren.

Aan alle 2.500 bezorgers van Deliveroo in Nederland is bovendien ook gevraagd om er op hun eigen social media kanalen aandacht aan te besteden en de link van de politie te delen. De kracht van social media inzetten om voor elkaar te zorgen en uit te kijken naar een ander.

Een mooi initiatief dat we graag in de spotlight zetten in onze maand van de zorgzame. Bekijk deze pagina van de politie om mee te helpen:

https://www.politie.nl/nieuws/2019/april/30/bezorgdienst-helpt-met-zoeken-vermisten.html

#tribu #brandarchetypes

#nativebranding #archetypes

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#culture #ode #inspiratie

#eenmerkdatklopt #doenwatklopt

#brandingidentity #brandinginspiration

#merkstrategie #deliveroo

#positionering #vermissingen

#zichtbaarheid #misjemei

#merkidentiteit #sterkmerk

Share this Post