Een ode aan mama

MAAND VAN DE ZORGZAME | deel 2 | TR-IBU.NL

Vorig jaar lanceerde het huidverzorgingsmerk Nivea een ode aan alle mama’s in Nederland. Door een fles te creëren die kinderen, speciaal voor moederdag, konden versieren en als cadeau geven met een persoonlijke boodschap. Deze reclame laat je hart smelten, want de liefde voor één van de belangrijkste mensen in het leven van een kind spat van je scherm.

Moeders weten als geen ander wat zorgen betekent. Het zorgzame merk Nivea snapt heel goed dat het loont om deze belangrijke vrouwen in de watten te leggen. Met wat extra liefde van hun kinderen én de verzorgende producten van Nivea. Want net als bij moeders zit zorgen bij dit merk diep geworteld in hun meer dan 100-jaar oude DNA.

Nivea begrijpt wat klanten van TR-IBU ook al lang weten: als je je merk creëert vanuit één archetype én zorgt voor alignment in alles wat je denkt, doet en communiceert, is je aantrekkingskracht magnetisch. Maar let op: dat moet het archetype dat je kiest wel kloppen. Wil jij weten hoe je dat doet? Het begint met onze Native Brand test: www.tr-ibu.nl/native_brand_test/ en het samen doorspreken van je uitgebreide testresultaten*. Scoor jij hoog op de zorgzame? Wat een geluk! Deze maand sta jij in de spotlights bij TR-IBU.

* neem hier contact met ons op voor jou uitgebreide testresultaten

#tribu #tr_ibu #tribe

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#zorgzame #nivea #caregiver #mother

#demaandvan #ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post