Maand van de zorgzame

MAAND VAN DE ZORGZAME | deel 1 | TR-IBU.NL

Ieder merk heeft karakter nodig. Is dit die van jou? Mei is bij TR-IBU de maand van: de zorgzame.

Zorg jij maar wat graag goed voor je klanten? Of eigenlijk voor iedereen? Zit het in je DNA om je om anderen te bekommeren? Handel jij vanuit compassie en ben je bezorgder over een ander dan over jezelf? Dan weet je als geen ander hoe fijn het is om geholpen te worden bij die zware last die zorgen voor anderen ook kan zijn. Bij het vinden van balans. Bij zelf ook eens kunnen ontspannen. Dát is wat jouw klanten waarschijnlijk bij jou voelen. Je leest er alles over op www.tr-ibu.nl/zorgzame. Benieuwd of de zorgzame het karakter van jouw merk is? Doe onze gratis Native Brand test op: https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/.

Natuurlijk heeft ieder archetype iets heel moois en waardevols! Maar hoe lekker om soms ook gewoon heel hard om ze te lachen? Dat doen wij het liefst aan de hand van TR-IBU’s archetype’tjes. 🙂

Ons zorgzame archetype’tje is de onbaatzuchtige maar ook bemoeizuchtige en verstikkende moeder. Je weet wel, zo eentje die je op je 32e nog een pakje zakdoekjes toestopt en je kraag nog even omhoog doet voordat je de deur uitgaat. “Doe je wel voorzichtig lieverd? Het is koud buiten en straks wordt je ziek.” Je weet dat ze het goed bedoelt, maar wat word je er soms gek van. Je bent een volwassen vent, kunt heus wel je eigen boontjes doppen en wil op zijn minst je eigen fouten maken. Zucht. Het wordt tijd dat je maar eens op jezelf gaat wonen. Misschien. Maar ja, dan mis je ook je moeders maaltijden. Hoewel… die maakt ze vast ook wel voor je als je verhuisd bent.

#tribu #tr_ibu #tribe

#nativebranding #brandarchetypes #archetypes #branding

#sterkmerk #merkidentiteit #merkstrategie

#eenmerkdatklopt

#zorgzame #oermoeder #caregiver #mother

#demaandvan #ondernemen #entrepreneur

#identity #culture #antropologie #anthropology

Share this Post