De maand van de clown

MAAND VAN DE CLOWN | deel 1 | TR-IBU.NL

Twaalf maanden, twaalf brand archetypes*. Iedere maand staat er bij TR-IBU één in het zonnetje. April is de maand van de clown. Logisch natuurlijk, want vandaag, 1 april, is dé dag voor het maken van grappen. In het moment leven en het kind in jezelf los laten. De clown wil iedereen het gevoel geven erbij te horen. Maar ook van het gevoel te genieten van het leven, mensen te amuseren en te verbinden met wat humor. Een beetje zelfspot kan tenslotte geen kwaad. Het leven is een stuk lichter door de ogen van de clown.

De komende maand leer je de clown kennen, want wij delen diverse interessante, waardevolle en grappige ins en outs. Je ontdekt zijn kwaliteiten, waarom we zo van hem houden. We vertellen verhalen over clown-ondernemers, delen typische clownquotes en -beelden en laten gave campagnes zien van grote clownmerken. Alles om de clowns onder ons te inspireren om een sterk en authentiek merk te creëren. Hou TR-IBU dus zeker in de gaten de komende maand!

Zie jij het leven graag door een vrolijke bril? Is het glas halfvol? En moet je er vooral om lachen als het toch halfleeg blijkt? Heb jij de lachers vaak op je hand en sta je graag in het middelpunt van de belangstelling met jouw humor? Dan ben jij misschien wel een échte clown! Durf jij de test te doen op www.tr-ibu.nl/native_brand_test?

*De clown is één van de twaalf psychologie-onderbouwde archetypen. TR-IBU gebruikt deze archetypen om ondernemers te helpen met het creëren van een sterk én authentiek merk: Native Branding. Lees hier meer over Native Branding en de brand archetypes.

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes
#archetypes #branding

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #ode #inspiratie  

#clown  #demaandvandeclown #entertainer
#humor #fun #inthemoment #connect #joker

#havingfun #playful #lovinglife

Share this Post