De maand van de creator

MAAND VAN DE CREATOR | deel 1 | TR-IBU.NL

Twaalf maanden, twaalf brand archetypes*. Iedere maand staat er bij TR-IBU één in het zonnetje. Maart is de maand van de creator. Logisch natuurlijk, want met de lente op komst krijgen we weer de kriebels en bakken energie. Voor de start van een nieuw project, een grote schoonmaak. De creator houdt wel van het neerzetten van iets nieuws. Maar ook van het gevoel van controle, rust en stabiliteit. Klinkt tegenstrijdig? Misschien wel. Toch valt het mee als je begrijpt dat creators door het bedenken van nieuwe dingen juist orde aanbrengen in de (of op zijn minst: hun) wereld.

De komende maand leer je de creator kennen, want wij delen diverse interessante, waardevolle en grappige ins en outs. Je ontdekt zijn kwaliteiten, waarom we zo van hem houden. We vertellen verhalen over creator-ondernemers, delen typische creatorquotes en -beelden en laten gave campagnes zien van grote creatormerken. Alles om de creators onder ons te inspireren om een sterk en authentiek merk te creëren. Hou TR-IBU dus zeker in de gaten de komende maand!

Weet jij als geen ander hoe je jouw klant kan inspireren om iets te creëren of opnieuw te bedenken? Ben jij conceptueel, en denk je door te visualiseren? Waardeer jij schoonheid en kwaliteit, ook al ben je niet werkzaam in de kunst, design en technologiebranche? Dan ben jij misschien wel een échte creator! Durf jij de test te doen op www.tr-ibu.nl/native_brand_test?

*De creator is één van de twaalf psychologie-onderbouwde archetypen. TR-IBU gebruikt deze archetypen om ondernemers te helpen met het creëren van een sterk én authentiek merk: Native Branding. Lees hier meer over Native Branding en de brand archetypes.

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes
#archetypes #branding

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #ode #inspiratie  

#creator #demaandvandecreator
#stability #control #creativity #imagination #vision

#creatingvalue #artistic #selfexpression

Share this Post