Why we love to be loved

Als sociaal wetenschapper, maar ook als mens, kun je je soms verwonderen. In een wereld die soms erg individueel en afstandelijk kan voelen, zijn we op zoek naar écht contact, naar mensen om ons heen die er voor ons zijn, die ons op een voetstuk plaatsen en van ons houdt, onvoorwaardelijk.

Dat geweldige gevoel geeft de minnaar je. Dat je het mooiste, meest geliefde mens op aarde bent. Je loopt op rozen met de minnaar aan je zij. En hij realiseert zich dat. Het minnaar archetype weet dat mensen zich bijzonder willen voelen, en wil ze graag dat gevoel geven. Intimiteit, vriendschap en een échte verbinding. Niemand is alleen. Wat heeft liefde van doen doen met ons leven? Alles.

De minnaar als merk helpt zijn klanten met het uiten van waardering aan anderen. Denk maar aan het merk Hallmark. De kaarten die zij hun klanten bieden, drukken zulke specifieke gevoelens uit, dat het ontvangen van de kaart als een persoonlijk cadeautje voelt. De kaart laat zien dat de ontvanger speciaal voor je is en dat je hebt opgemerkt hoe die persoon is en waar degene van houdt. De kaart die ik voor je hebt uitgezocht, laat zien dat ik je echt ken.

De minnaar maakt je aantrekkelijker voor anderen. Wat dacht je van de kleding van Chanel, die comfortabel, stijlvol en een nieuwe wijze van sexy introduceerde in het begin van de twintigste eeuw. Chanel support hiermee de zelfstandige en sexy vrouw, waarbij ze het beeld van de maatschappij in die tijd weerlegt dat vrouwen die niet afhankelijk zijn van mannen onaantrekkelijk en mannelijk zouden zijn. Net als het feit dat vrouwen zowel succes in hun carrière kunnen hebben, als een goede relatie.

Minnaarmerken begrijpen hoe je goede relaties ontwikkelt met klanten. Deze bedrijven geven hun klanten het gevoel speciaal en geliefd te zijn. Zoals de roomservice van een hotelketen die de naam van de klant noemt en specifieke persoonlijke voorkeuren van eten of overnachten benoemt en te onthoudt. Ook al weet je als klant dat het personeel hierop getraind is en het in de computer staat, toch voel je je speciaal, heb je het gevoel alsof er iemand echt om je geeft.

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je meer weten over de minnaar? Op https://www.tr-ibu.nl/archetype/minnaar/ hebben we alle feiten en informatie over de minnaar voor je klaar staan. En doe zeker ook onze Native Brand test https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/  dan weet je gelijk of jij ook een echte minnaar bent. Laat je ons weten wat de uitslag is?

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes
#archetypes #branding

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #ode #inspiratie  

#minnaar #demaandvandeminnaar
#lover #loving #personal #customerservice #feelingspecial #haagendasz

#realcontact #special #appreciate #relations #passion #hallmark #Chanel

MAAND VAN DE MINNAAR | deel 3 | TR-IBU.NL

Share this Post