A declaration of love

Valentijnsdag, dé dag waarop we wereldwijd de liefde vieren. Het moment waarop je op school vroeger een anonieme kaart naar je geheime liefde stuurde. De champagne, rozen en chocola vloeien op deze dag rijkelijk. Want alleen het beste is goed genoeg voor jouw grote liefde!

In deze commercial van Schwarzkopf laat een man zien hoe goed hij zijn vriendin kent. Weken van te voren plant hij strategisch bloembollen in de tuin. Hij vertelt wat hij zo leuk aan haar vindt, ook in de wat mindere trekjes ziet hij haar charme. Op welke manieren zij hem al die jaren blijft verrassen. Tot hij op Valentijnsdag haar weet te verrassen, wanneer ze de gordijnen van hun slaapkamer opentrekt. Daar, beneden in de tuin, zit hij gehurkt naast de tekst die de bloembollen spellen: Marry me. Tot tranen geroerd door zijn liefde voor haar, die hij op deze speciale manier aan haar laat blijken. Een ware liefdesverklaring!

Het minnaar archetype stroomt door de aderen van het merk Schwarzkopf. En dat is niet alleen in hun relatie met consumenten. Ook B2B opereert Schwarzkopf als minnaar. De belofte die zij aan hun zakelijke klanten, de kapsalons, doen spreekt boekdelen: We geloven in écht partnerschap: een langdurige tweezijdige relatie. Het is een blijk van waardering die zij hiermee geven, want in relaties is het geven en nemen. Écht horen wat je klanten willen. Liefde voor het vak, leren van de werkvloer, om zo hun eigen producten nóg beter te kunnen maken en het plezier in het werk verder te vergroten.

Vier vandaag de liefde, niet alleen met de mensen om je heen, maar ook je klanten verdienen net dat beetje extra waardering. Zeg het ze, laat van je horen vandaag! Een liefdesverklaring kan op vele manieren. Want iedereen vindt het fijn om te horen waarom juist hij of zij zo speciaal is voor jou.

Ben jij benieuwd of je een échte minnaar bent? Doe dan onze gratis Native Brand test hier: www.tr-ibu.nl/native_brand_test/ en neem contact op met ons voor je uitgebreide testresultaten.

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes
#archetypes #branding

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #ode #inspiratie  

#minnaar #demaandvandeminnaar
#lover #loving #personal #passie #feelingspecial #schwarzkopf

#liefde #valentijnsdag #valentinesday #relations #passion #waardering

MAAND VAN DE MINNAAR | DEEL 4 | TR-IBU.NL

Share this Post