De maand van de minnaar

MAAND VAN DE MINNAAR| deel 1 | TR-IBU.NL

Twaalf maanden, twaalf brand archetypes*. Iedere maand staat er bij TR-IBU één in het zonnetje. Februari is de maand van de minnaar. Logisch natuurlijk, want met Valentijnsdag is dit dé maand waarin we de liefde vieren. De minnaar is iemand die jou het gevoel geeft dat je de mooiste, meest geliefde persoon op aarde bent. Hij is op zoek naar écht contact, naar intieme relaties – niet per se romantisch – en passioneel genieten van het goede en lekkere in het leven.

De komende maand leer je de minnaar kennen, want wij delen diverse interessante, waardevolle en grappige ins en outs. Je ontdekt zijn kwaliteiten, waarom we zo van hem houden. We vertellen verhalen over minnaar-ondernemers, delen typische minnaarquotes en -beelden en laten gave campagnes zien van grote minnaarmerken. Alles om de minnaars onder ons te inspireren om een sterk en authentiek merk te creëren. Hou TR-IBU dus zeker in de gaten de komende maand!

Weet jij als geen ander hoe je jouw klant het gevoel kan geven dat hij speciaal is? Staat vergaande customer service in jouw bedrijf centraal? Dan ben jij misschien wel een échte minnaar! Durf jij de test te doen op www.tr-ibu.nl/native_brand_test?

*De minnaar is één van de twaalf psychologie-onderbouwde archetypen. TR-IBU gebruikt deze archetypen om ondernemers te helpen met het creëren van een sterk én authentiek merk: Native Branding. Lees hier meer over Native Branding en de brand archetypes.

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes
#archetypes #branding

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #ode #inspiratie  

#minnaar #demaandvandeminnaar
#lover #loving #customerservice #customerexperience #customerjourney

#feelingspecial #valentine #realcontact #friendship #appreciate #relations #passion

Share this Post