Man of today

In deze commercial van Boss, met de aantrekkelijke Australische acteur Chris Hemsworth, laat het heerser merk duidelijk zien wie hun doelgroep is. Succesvolle mannen met maatpakken, het type ‘corner office’, echte heersers. En Chris is niet bij toeval het nieuwe gezicht van Boss. De acteur die de god van de donder ‘Thor’ speelde in de gelijknamige Marvel film,vertegenwoordigt voor velen de ‘man of today’, de hedendaagse succesvolle man, waar velen naar streven.

Maar in de commercial van Boss benoemen ze ook dat succes zonder integriteit niks waard is. Succes is niet meer zo op bezit en macht toegespitst als vroeger. Bezittingen maken niet de man, je gedrag laat zien wie je bent. Integriteit is hoe je je gedraagt, wanneer er niets te winnen is. We verdienen de kost met wat we ontvangen. Met wat we andere geven, creëren we ons leven. Kies ervoor om te streven naar meer, en beter. Elk uur van elke dag. Be the man of today. Met deze boodschap daarmee haalt heerser Boss het archetype naar de 21e eeuw.

 

“Action speak louder than words” voegt Chris hier in behind the scenes beelden aan toe. Een motto wat hij zijn leven lang al als mantra gebruikt, en dat past bij het heerser merk Boss.

Heersers zien zichzelf als rolmodel voor anderen en willen voorspoed en veiligheid voor anderen creëren. Dit doen ze door controle te houden en regels te volgen. Heersers staan voor producten die tijdloos en van hoge kwaliteit zijn. Ben je benieuwd of jij een heerser bent? Doe onze Native Brand test hier: www.tr-ibu.nl/native_brand_test/

Voor alle heersers hebben wij in de maand van de heerser een bijzonder aanbod! Als je deze maand kiest voor het Native Brand programma, dan krijg je niet alleen het intense en impactvolle programma van dertien weken én jouw eigen Native Brand strategie, maar ook nog eens de Native Brand scan (twv 2500 euro!) er gratis bij! Door deze scan hou je focus op het implementeren van jouw Native Brand strategie. Het is zonder enige twijfel de zekerste stap naar een sterk en authentiek merk.

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes
#archetypes #branding

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #ode #inspiratie #personalbrand #storytelling

#heerser #demaandvandeheerser
#boss #manoftoday #ruler #rules #leader #leadership #leiderschap #richting

#controle #stability #business #ownerschip #onebestway

 

MAAND VAN DE HEERSER | deel 2 | TR-IBU.NL

Share this Post