De maand van de onschuldige

 

MAAND VAN DE ONSCHULDIGE | deel 1 | TR-IBU.NL

 

Twaalf maanden, twaalf brand archetypes*. Iedere maand staat er bij TR-IBU één in het zonnetje. November is de maand van de onschuldige. Logisch natuurlijk, want de onschuldige houdt van goed doen, en het positieve zien in mensen en de wereld. En in december vieren we kerst, het feest van licht. In deze maand denken we ineens aan anderen, vergeven we onze familie hun gekkigheden en zoeken we elkaar op. Bij uitstek de tijd dus om de onschuldige in het zonnetje te zetten. De onschuldige maakt graag gebruik van zijn bijna naïeve verwondering om het goede te laten zien en het goede te doen. Geluk is zijn motto!

 

De komende maand leer je de onschuldige kennen, want wij delen diverse interessante, waardevolle en grappige ins en outs. Je ontdekt zijn kwaliteiten, waarom we zo van hem houden. We vertellen verhalen over onschuldige ondernemers, delen typische onschuldige quotes en -beelden en laten gave campagnes zien van grote onschuldige merken. Alles om de onschuldigen onder ons te inspireren om een sterk en authentiek merk te creëren. Hou TR-IBU dus zeker in de gaten de komende maand!

 

Wordt jij als ondernemer gedreven door geluk? Is bij jou het glas altijd halfvol? Zie jij het goede in mensen en de wereld, en doe je niets liever dan anderen blij maken? Dan ben jij misschien wel een échte onschuldige! Durf jij de test te doen op www.tr-ibu.nl/native_brand_test?

 

*De onschuldige is één van de twaalf psychologie-onderbouwde archetypen. TR-IBU gebruikt deze archetypen om ondernemers te helpen met het creëren van een sterk én authentiek merk: Native Branding. Lees hier meer over Native Branding en de brand archetypes.

 

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes
#archetypes #branding

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #ode #inspiratie  

#onschuldige #demaandvandeonschuldige
#innocent #happiness #dogood #optimist

Share this Post