There are two important days in your life

Social_media_Magier_post_4

 

Is dit een quote die jij aan je (virtuele) muur zou willen hangen? Dan is de kans groot dat jij een magiër bent. Lucky you! Deze maand is jouw maand, met bakken vol inspiratie over en voor de magiërs onder ons op tr-ibu.nl.

Wist je bijvoorbeeld al dat bedrijven die werken vanuit dit archetype onweerstaanbaar zijn voor klanten, omdat ze hen het gevoel geven dat ze aan de rand van iets groots staan! Het ‘waarom’ vinden van hun bestaan en business, de grote pulling force ontdekken die je leven op magische wijze meer betekenisgeving, zingeving en voldoening geeft. Op zoek naar de bedoeling!

Antropoloog Simon Sinek gebruikt de waarom-vraag om ondernemers zichzelf vanuit een compleet andere invalshoek te laten benaderen. Hij laat ons zien dat de manier waarop de meeste ondernemers naar hun business kijken, niet per se de beste manier is. Draai de boel eens om en begin met WAAROM, dan ga je het verhaal zien. The bigger picture, waar je je misschien niet eens zo bewust van was. En wat er vanuit die ontdekking kan gebeuren, is magisch!

Magiërs bedenken op een of andere manier altijd win-win oplossingen voor hun klanten. Zij laten ons zien dat we niet altijd hoeven te kiezen. Te gek, want we willen en/en niet of/of! De beroemde Amerikaanse coach Tony Robbins stelt in deze TED Talk dat wanneer je de focus op je doel legt, je daar gaat komen, ongeacht wat er onderweg gebeurt. Hij geeft je het gevoel dat het onmogelijke mogelijk is!

Typisch voor magiërmerken, zoals ook TR-IBU, is het creëren van een visie die groter is dan hen, en hier volledig naar gaan leven. Omdat zo’n visie, why of doel richting geeft aan alles. Steeds meer ondernemers zien in hoe cruciaal dit is voor het succes van hun business, voor hun aantrekkingskracht bij klanten, voor de werkbaarheid en tevredenheid van hun medewerkers, voor hun eigen voldoening en dus voor een merk dat klopt. Volg ons dus. Op LinkedIn, Facebook en Instagram. En nog beter: ontdek nu gratis of jij écht een magiër bent op https://www.tr-ibu.nl/native_brand_test/.

 

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes
#archetypes #branding

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #ode #inspiratie  

#magier #demaandvandemagier #dromen #vision #intuition
#magician #dreams #magic #visionair #intuitie

#makedreamscometrue #why #purpose #fulfillment #meaning

#startwithwhy #simonsinek #sinek #tonyrobbins #whywedowhatwedo

 

MAAND VAN DE MAGIER| deel 4 | TR-IBU.NL

Share this Post