De maand van de magiër

Social_media_Magier_post_1

MAAND VAN DE MAGIER| deel 1 | TR-IBU.NL

Twaalf maanden, twaalf brand archetypes*. Iedere maand staat er bij TR-IBU één in het zonnetje. November is de maand van de magiër. Logisch natuurlijk, want over deze donkere dagen die ons naar het eind van het jaar leiden, hangt altijd een beetje een sfeer van mystiek en mysterie. Bij het kaarslicht dromen we over wat allemaal zou kunnen zijn. Bij uitstek de tijd dus om deze visionair in het zonnetje te zetten. De magiër maakt graag gebruik van zijn talenten om dromen van anderen waar te maken.

De komende maand leer je de magiër kennen, want wij delen diverse interessante, waardevolle en grappige ins en outs. Je ontdekt zijn kwaliteiten, waarom we zo van hem houden. We vertellen verhalen over magiër-ondernemers, delen typische magiërquotes en -beelden en laten gave campagnes zien van grote magiërmerken. Alles om de magiërs onder ons te inspireren om een sterk en authentiek merk te creëren. Hou TR-IBU dus zeker in de gaten de komende maand!

Wordt jij als ondernemer gedreven door impact maken? Is dromen waarmaken en levens transformeren voor jou belangrijk? Zie jij dingen die anderen (nog) niet zien en ben jij een meester in win-win oplossingen? Dan ben jij misschien wel een échte magiër! Net als TR-IBU, trouwens! Durf jij de test te doen op www.tr-ibu.nl/native_brand_test?

*De wijsgeer is één van de twaalf psychologie-onderbouwde archetypen. TR-IBU gebruikt deze archetypen om ondernemers te helpen met het creëren van een sterk én authentiek merk: Native Branding. Lees hier meer over Native Branding en de brand archetypes.

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes
#archetypes #branding

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #ode #inspiratie  

#magier #demaandvandemagier
#magician #dreams #magic #uitvinder #visionair #intuitie

#makedreamscometrue #impact #transformation #dream

 

Share this Post