De maand van de wijsgeer

 

MAAND VAN DE WIJSGEER | deel 1 | TR-IBU.NL

 

Twaalf maanden, twaalf brand archetypes*. Iedere maand staat er bij TR-IBU één in het zonnetje. Oktober is de maand van de wijsgeer. Logisch natuurlijk, want in oktober is ook de dag van de leraar en het weekend van de wetenschap. Bij uitstek de tijd dus om hem, als grote bron van informatie voor de mensen om hem heen, in het zonnetje te zetten. De wijsgeer maakt graag indruk met alles behalve oppervlakkige informatie, haalt altijd de feiten naar voren.

 

De komende maand leer je de wijsgeer kennen, want wij delen diverse interessante, waardevolle en grappige ins en outs. Je ontdekt zijn kwaliteiten, waarom we zo van hem houden. We vertellen verhalen over wijsgeer-ondernemers, delen typische wijsgeerquotes en -beelden en laten gave campagnes zien van grote wijsgeermerken. Alles om de wijsgeren onder ons te inspireren om een sterk en authentiek merk te creëren. Hou TR-IBU dus zeker in de gaten de komende maand!

 

Wordt jij als ondernemer gedreven door kennis? Is wéten voor jou belangrijk? Ben jij perfectionistisch en hou je het bij de feiten? Dan ben jij misschien wel een échte wijsgeer! Durf jij de test te doen op www.tr-ibu.nl/native_brand_test? De uitslag zal je misschien verbazen!

 

*De wijsgeer is één van de twaalf psychologie-onderbouwde archetypen. TR-IBU gebruikt deze archetypen om ondernemers te helpen met het creëren van een sterk én authentiek merk: Native Branding. Lees hier meer over Native Branding en de brand archetypes.

 

#tribu #tr_ibu #tribe #nativebranding #brandarchetypes
#archetypes #branding

#abrandnewyou #debesteversievanjezelf

#identity #culture #ode #inspiratie  

#wijsgeer #demaandvandewijsgeer
#sage #knowledge #wisdom #kennis #wijsheid

#knowthetruth

 

Share this Post